20'li yaşlarda evlenmek sizce de s* laklık değil mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Hadi yine 25 yaşından sonra evlenenlere bir şey demiyorum, ama çevremde birçok kişi henüz 22-23 yaşında evlendi ve o yaşlarda evlenmeye devam eden çok sayıda kişi var. Bir insan hayatının baharında ne diye evlenip kendisini 1 kişiye bağlar, gerçekten anlamıyorum...
20'li yaşlarda evlenmek sizce de s* laklık değil mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla