Bir erkeği senin gözünde gerçekten değerli ve iyi biri yapan özellikler neler?

Bugün kız kardeşimin 2 aydır görüştüğü çocukla tanıştım.
Duruşu, konuşması… kardeşimle ilgili kurduğu hayaller falan gerçekten hoşuma gitti. “Tamam” dedim içimden, “bu çocuk sağlam biri.”
Ama itiraf edeyim… içimde hafif bir kıskançlık da oldu. Garip bir his, bir yandan koruma içgüdüsü, bir yandan “büyümüş lan bu” hissi 😄
Şunu fark ettim: Bir insanın gerçekten değerli olduğunu, yanında kurduğu hayallerden anlıyorsun.

Bir erkeği senin gözünde gerçekten değerli ve iyi biri yapan özellikler neler?
Bir erkeği senin gözünde gerçekten değerli ve iyi biri yapan özellikler neler?
Cevapla