Sevgilimle sürekli tartışma ve ilgisizlik yaşıyorum, sevgisi mi azaldı yoksa sadece alışkanlık mı kaldı?

Sevgilimle 7 aydır birlikteyiz başlarda her şey güzeldi 4. ayımızda başka kadınla flörtleşmelerini yakaladım çok pişman olduğunu gösterdi ve affettim sonrasında ufak şeylerden tartışma çıkarır oldum çok defa tartıştık haftada 1-2 sürekli tartışıyorduk ben sürekli hislerimi anlatmaya çalışıyorum beni anlamıyor sürekli tartışmalar sonrasında sessizleşiyor en sonki tartışmamız da çok büyüktü arabada hadi oradan git seni sevmiyorum senin farkın olduğunu düşünmüştüm ama hiç farkın yokmuş dedi bunları sinirle söylediğini bildiğim için gitmedim yanından gurursuzluk yaptım düzeltelim dedim sonraki gün hiçbir şey olmamış gibi yazmaya devam etti ama ilgisi neredeyse sıfıra düştü sevgi sözleri yok kendi hatalarını anlamıyor sorunca da ben hiçbir şey yapmadım diyor evet beni sevdiğini biliyorum bu yüzden ısrarla yanındayım ama ben sevilmediğimi onun hayatında öncelik olmadığımı hissetmeye başladım planlar yapıyor planlarına beni dâhil etmiyor dışarıya karşı gayet mutlu görünüyor önceden her Allah'ın günü beni görmek isteyen yanında isteyen adam o kadar uzaklaştı ki aynı yerde 4 gün görmedik birbirimizi ben böyle mutlu değilim onunla konuşmaya çalışınca konuşmak yerine hep sessizleşti sonra da aradan birkaç gün geçince normal devam etti ama ben konuşarak çözmek istiyorum o da halının altına süpürüyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum çok seviyorum çok bağlanmışım ama sanki onun bana karşı sevgisi azaldı sadece alışkanlık varmış gibi geliyor şu an sorsan bir sorun yok ki der ama ben hiç mutlu değilim onsuz da zorlanıyorum onunla da zorlanıyorum ama hayatımda biri varken bu kadar yalnız hissetmek çok üzüyor beni bana yardımcı olur musunuz fikir verir misiniz ne yapmalıyım

Sevgilimle sürekli tartışma ve ilgisizlik yaşıyorum, sevgisi mi azaldı yoksa sadece alışkanlık mı kaldı?
Cevapla