İlişkimle alakalı bir konu sorun kimde bilmiyorum ama çok küfür işittim sanırım ben bunları hak etmedim
3 ay
6 senelik böyle bir ilişkideydim. Kanser hastası olan anneme bilene küfürüne dahil ediyordu. Başta o normalleştirmeye çalisıyor fazla abartıyor muyum diye kendini sorguluyorsun. Sonra saygısı bitiyor daha ileriye gidiyor. Kavgalarda tahamülün kalmıyor sinirlerini çok zorluyor. Sonra bir gün her konuda saygısızlık ediyor. İlk kavgamız küfürleri yüzündeydi. Son kavgamızda öyle bitti. Aldatmaya kadar gitti saygısızlığı. Boşuna benim gibi düzelir o hassas geçmişi şöyleydi böyleydi deme. Bak benim de geçmişim kötüydü, annem kanser, okulumu bırakmak zorunda kaldım... cok sey yaşadım kısa süre içinde ama hiç saygımı bozmadım. İnsanın karakteri bu. Öyle insandan sana eş olmaz çocuklarına baba olmaz. Düşünsene ilk sinirlendiğinde sana ve çocuklarına küfür eden biri. Kendini düşünmüyorsan gelecekteki çocukların böyle bir baba mı hak ediyor? İnan bana değişmeyecek daha ileriye gidecek
Benim arkadaşım olmalısın sen ya
@isimsizolsunnya hahah niye
Benzer durumlar... Bekliyorum seniiii
@isimsizolsunnya burdan olsa? özelden kimseyle konuşmuyorum
Bunları hak etmediğini düşünmen bence çok doğal ve büyük ihtimalle de hak etmiyorsun canım 💔 Kimse küfürle, saygısızlıkla “sevildiğini” hissetmez, hissetmemeli zaten. Partnerin sinirlense bile sınırı bilmeli, senin özsaygını zedeleyecek sözler kullanmamalı. Kendini sorgulamak yerine, onun üslubunu sorgulaman daha mantıklı. Şu an ne hissediyorsun, içinden ayrılmak mı geçiyor yoksa çözmeye çalışmak mı? 💬
Cevap
6Cevap
Onca küfürü işitene kadar devam ettirmen en büyük hata olmuş zaten
Bir ilişkide eğer küfür varsa saygı yoksa o ilişki bitmeye mahkumdur
Maalesef kötü insanmış
Hak edecek olsan ilk küfürden sonra giderdi
Onu seçerek ettin aslinda
tahrik etmişsindir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?