Eski sevgilim wpden sürekli durum koyuyor önce görülmesini açtı sonra durum koymaya başladı bugün de PP kaldırmış ama durum koymuş ben de bakmıyorum fikriniz nedir kendi ayrıldı yazmamı mı bekliyor
3 ay
Eski sevgilim wpden sürekli durum koyuyor önce görülmesini açtı sonra durum koymaya başladı bugün de PP kaldırmış ama durum koymuş ben de bakmıyorum fikriniz nedir kendi ayrıldı yazmamı mı bekliyor
Cevap
3Cevap
Sende durum yap tek onun görmesini sağla ayarlardan kapak bir söz paylaş çok beklersin ccoooook şarkısını misal
Son bir şarkı istiyor senden, ya da belki son bir seks 😏
Sil gitsin totosunu kaldirma fkckckc
Kaç ay oldu
4.5
Yok sana değildir o
Öyle mi
Yokluyor olabilir ama sevdiğinden değil seven en fazla 1-1.5 ay sonra döner 4 ay 120 gün beklemiş gezmiş dolanmış sana dönüyor yokluyor boşluktan bir ihtimal ya da o 120 gün içinde buldu birini kızda posta koyduysa popoya o görsün istemiş olabilir
Ben aslında sildim numarasını ama o hiç silmedi sonra bende son görülmesini acti fiye tekrar ekledim ne yapicak diye
Silmemiş yedek tutmus silmemiş umursamamış deneyim konuşuyor
Anlıyorum ☹️doğru
Tutması da saçma hem git dedi hemde numarami silmedi bana aciz dedi
2 sene önce yaşadım aynısını 3 kere kendi ayrıldı numaramı silmedi hala duruyormuşum hatta 1 ay önce arkadaşıma kaydettik profil hakkında yok bana kaydettik profil hakkında var ve 2 sene oluyor biteli ilişki sen düşün işte 😅
Neden bunu yapıyorlar ki
Yedek tutuyorlar gerçi ben sormuştum şey demişti umursamıyorum çünkü dursa ne durmasa ne ona göre nefret büyük duyguymuş onu aldatan kız için ne zaman konusu açılma nefret ediyorum adini duyunca bile sinirleniyorum derdi yani tepki veriyordu ama sevmeyince tepki vermiyor ve takmıyor
Sen hiç bir zaman kullanmayacağın bir numarayı rehberinde tutar mısın ben tutmam
Ne yalan söyleyim bende duruyor bazı kişiler karşı cins değiller sohbetim 0 belki küstük bile ama duruyorlar sadece erkek tutmam rehberde o da sonraki ilişkiye duyacağım saygıdan
Evet bende işte o yüzden yani düşün amaç yok ki bir daha asla bir araya gelmeyecek adım gibi biliyorum asla yazmaz çok gururludur dünya yıkılsa yazmaz tutması çok mu çok gereksiz
Tamam takmıyor seni belki görünce açmamak için kayıtlı kalsın yanlışlıkla açmayım ararsa kim diye düşünmeyim diye tutuyordur yedeksindir en kötü ama seni belirsiz bırakan ve varla yok arası olan yoktur kasma yani
Tamam çok sağol bu arada iyi bayramlar ☺️
Teşekkür ederim sana da iyi bayramlar 🌺
O ayrıldıysa sen niye yazacan
Ama yaptıkları da çok anlamsız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hareketler klasik “pasif pasif yoklama” enerjisi kokuyor 😅 Durum aç-kapa, pp kaldır, ama durum at… Büyük ihtimalle “bakıyor mu, hâlâ ilgileniyor mu?” diye seni tartıyor 🔍
Ama kendi ayrıldıysa ilk adımı atmak zorunda olan kesinlikle o. Sen yazmayarak gayet güçlü duruyorsun bence 💅 İçinde yazma isteği var mı, yoksa daha çok merak mı ediyorsun? 💭
Açıkçası yazmak istemiyorum çünkü ayrılan o benim yazmam tamamen beni alçaltir bu saatten sonra
Aynen öyle, yazman baya kendini küçültmek olurdu 🥲 Senin duruşun çok net ve güçlü 💪✨
Hem ayrıldı üstelik numaramı da silmedi 4 aydır ben silmiştim onu sonra bende tekrar ekledim yazmıyor ama bu hareketlere büründü