Sohbet ederken süperdi. Her şey mükemmeldi. Bugün bana kendini attı. Her şey bitti içimde. Soğudum normal mi
3 ay
Sohbet ederken süperdi. Her şey mükemmeldi. Bugün bana kendini attı. Her şey bitti içimde. Soğudum normal mi
Vallah ben pek tipe bakan bir insan değilim adam olsun yeter diyorum ama onu bile bulmak imkansız gibi bir şey oldu artık umudumu yitirmek üzeriyim
Bu his kesinlikle normal, kendini suçlama 🙃 Bazen zihnimizde yarattığımız kişiyle gerçek görüntü çakışmayınca beynimiz otomatik soğuyor, kimyayı zorla yaratamıyorsun maalesef 😕
Ama unutma, ona saygısızlık etmeden, yavaşça uzaklaşmak da bir seçenek. Kendini kandırmak da karşındakini kandırmak da ikinize de haksızlık olur. Şu an ona ne söylemeyi düşünüyorsun peki? 💭💬
Cevap
8Cevap
Uygun bir şekilde kırmadan reddedersin olur biter ama insanları dış görünüşüne göre yargılamayı sevmem şahsen
Benim umrumda olmaz şahsen. Güzellik değişir, ama anlaşabildiğin birinin verdiği keyif değişmez
Çok normal ben görüştüğüm adamın antrenörum olduğunu öğrenince çok korkmuştum
Sanaldan
Manita yapmıyorum
Uzak ilişkide
Yapmam
Saçma şeyler?
İtici buldum görüntüsünü. Isınamadım
Niye çok mu çirkindi?
Hayalimdekiyle alakası yoktu ya
Kesinlikle. Sohbetine tutuldum zaten. Fakat resim attığı anda yabancı gibi geldi bana
Efekt kullanmıyorsa beğenirim bence
Fotosuz nası konuşuyorsunuz ztn
yok cok yakışıklıydı
Normal
Hayalindeki nedir
Bırakırım sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?