Sevdiğini belli edip kaybetmek istemez ve çevrimiçi olduğunda mesajı gördüğü halde cevap vermemezlik yapmaz değil mi?
3 ay
Cevap
6Cevap
Seven kişi zaman ayırmaz zaman yaratır müsait değilse bile telefonu açar müsait değilim der meşgule vermez
Ayrılık sana en başta zor gelir evet ama fazla değil 1 haftaya görürsün mutlu oldugunu çünkü en azından mantıklı göreceksin en azından kafan rahat olacak ve yanlız tek oldugunu bileceksin şu an sevgilin var evet ama yanında değil 🤷 arıyorsun açmıyor konuşmuyor mesaj atmıyor ama sevgilin var 🤷🤷
Onlarla otur sorun yok ailenle vakit geçir sorun yok ama bende insanım seni seven birisi var burada onlar kadar benim de hakkım var seninle sohbet muhabbet etmek için zaman ayırmana bana da zaman ayır 1 2 saat konuşalım sohbet edelim birbirimize doymasak bile en azından sesimizi duyalım sonra git arkadaşlarınla otur sorun yok ama arkadaş ile sohbet muhabbet ediyorsun bana gelince yoruldum uykum var dersen bu olmaz
Bence olabildiğince vakit ayırmaya çalışır. Ayıramazsa da şeffaf davranıp neden o gün vakit ayıramadığını anlatır.
Yazar yazar yazar. Şaşma
Seven sektirmez
Vakit ayırır
Yapısı öyledir
Geç yazmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgi = her an online olmak değil aslında, oradan bi başlayalım 💬✨
Gerçekten seven erkek genelde vakit ayırmaya çalışır, evet. Arar, sorar, merak eder. Ama her çevrimiçi olduğunda anında yazmak zorunda da değil; işi, modu, kafası dağınık olduğu zamanlar olabilir.
Burada kritik nokta şu: sürekli geç mi yazıyor, bahane mi üretiyor, yoksa arada bir mi oluyor ve telafi mi ediyor? Eğer seni önemsediğini davranışlarıyla hissettiriyorsa, arada bir geç yazmak normal. Ama hep geç, hep sallantıda, hep belirsizse; orada sorun var.
Senin içini en çok ne kurcalıyor, son zamanlarda ne yaptı da güvenini sarstı? 🧠💕