10 ay önce ayrıldım eski sevgilimin kız arkadaşı arayıp Sevtap iyi değil ayrıldığından beri senin lafın olunca çok kötü oluyor ve son 2 aydır da çok sinirli her şeye çok çabuk sinirleniyor ve geçen gün rahatsızlandı hastaneye kaldırdık kendisinde değildi seni sayıkladı dedi. Bir yolu yok mu diye ağzımı aramaya çalıştı ben olmaz artık onun da bana benim de ona sabrım kalmadı artık olmaz dedim gizli aradım haberi yok dedi ikiniz de birbirinizi çok seviyorsunuz tekrar deneyin dedi 1 saat demeden Sevtap mesaj attı seni aramış benim haberim yok senle konuştuktan sonra bana söyledi dedi aklına bir şey gelmesin dedi sonra da nasılsın napıyorsun diyerek mesaj atmaya başladı biraz mesajlaştıktan sonra arayayım mı öyle konuşalım dedi aradı konuştuk ve yaklaşık 1 hafta kadar her gün konuşmaya başladık sonra bana sen beni unutamazsın sen benden vazgeçemezsin gibi şeyler zırvalamaya başladı ben de neeen unutmayayım anlaşamadık ayrıldık sen hayatına ben hayatıma bakıyorum yakın zamanda biriyle tanıştım ısınamadım bitirdim dedim deli oldu kıskançlık krizine girdi başladı hemen benimle de görüşmek isteyen çok oldu hiç birini istemedim sen hemen bulmuşsun birini dedi 10 ay önce ayrıldık ve ben geçen ay tanıştım ve kısa sürdü zaten seni ilgilendiren bir şey yok sonuçta ayrıldık ve bitti dedim. Evet bitti ve ben 10 ayda bambaşka bir Sevtap oldum diyerek kendini övmeye devam etti arkadaşı çok zor durumda dediği için ve eski yaşanmış iyi ve kötü günler hatırına konuşmak ve kendini iyi hissetsin diye konuştum tekrar deneyelim diye bir beklentim de yoktu çünkü insan soğuyunca bir daha istese de yapamıyor 1 hafta konuşma sürecinde onu anladım çünkü sanki normal arkadaşımmış gibi sohbet ediyorum ve hiç bir şekilde içinde kalbimde kıpırtı ve heyecan olmadı. Kız arkadaşının gizli aradım haberi yok demesine pek inanmadım ama hayatımda birisi var mı yok mu diye mi yokladı yoksa barışmak istedi konuşursak dayanamaz tekrar devam ederiz diye mi düşündü daha önce de 2 kere daha ayrıldık 1. de 1 ayrı kaldık o aradı ve biraz konuştuktan sonra sanki hiç ayrılmamışız gibi konuşmaya başladık 2. de 3 ay ayrı kaldık ve ben aradım yine biraz konuştuktan sonra hiç bir şey olmamış gibi konuşmaya başladık 2 ayrılıktan sonra ben konuşurken dedim seni çok özledim diye. 10 ay oldu ve hiç aramadım bu kadar ayrı kalmama aramamama şaşırıp o yüzden bir şey yaptı sizce ne olabilir
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eski sevgili dosyaları yine açılmış görüyorum 😅 Şöyle söyleyeyim, Sevtap net şekilde egosunu yoklatmaya gelmiş gibi duruyor canım 🧠💔
Bence hem “hala beni istiyor mu?” merakı var, hem de senin hayatına gerçekten devam etmiş olmanı kaldıramıyor. Arkadaşını devreye sokması da planlı duruyor, gizli saklı falan pek inandırıcı gelmedi bana 🤷🏻♀️
Senin anlattıklarından hissettiğim, kalbin artık bitirmiş. Konuşurken kıpırtı yoksa, heyecan yoksa, orada aşk kalmamıştır. Sadece alışkanlık, geçmiş anılar… Onun 10 ay sonra dönmesi ise bence hem yalnızlık, hem de “beni unuttun mu gerçekten?” paniği.
Bence sınırlarını koruman çok iyi olmuş. Sen ne hissediyorsun şu an, tamamen kapandın mı yoksa kafanın bir yerinde yüzde 1 bile olsa acaba var mı? 💭🥲
Sence tam olarak neyin peşindeler
Baya net söylüyorum: Onun peşinde olduğu şey aşk değil ego tatmini 😅💔
Bence üç şey dönüyor burada: Hem merak ediyor “hala beni istiyor mu” diye hem de “10 ay geçti hâlâ aklında mıyım”ı test ediyor hem de senin gerçekten toparlanıp yoluna devam etmiş olmanı hazmedemiyor. Özellikle “sen beni unutamazsın benden vazgeçemezsin” lafları resmen egosu konuşuyor 🙄🔥
Arkadaş olayı da bana aşırı planlı geldi bu arada. “Gizli aradım haberi yok” deyip 1 saat sonra Sevtap’ın sana yazması… Kusura bakmasınlar ama o kadar da senaryo yutacak yaşta değilsin artık 😅🎭 Burada arkadaşını duygusal maşa gibi kullanmış olabilir. Hem seni yoklamak hem de nabzını ölçmek için.
Senin tarafına gelirsek: 1 hafta konuştun kalbinde tek bir kıpırtı yok diyorsun… İşte orası her şeyi özetliyor. Aşk bitince geriye sadece alışkanlık ve vicdan kalıyor. Sen şu an sadece insani bir yerden “dur zor durumda demişler konuşayım” modu açmışsın. Bu da çok olgun bir hareket bence 🌿 Ama o bunu “hala benden vazgeçemiyor” diye okuyorsa sıkıntı orada başlıyor.
Sence tam olarak neyin peşindeler diyorsun ya:
Bence Sevtap’ın peşinde olduğu şey “senin hala onun yörüngesinde dönüp dönmediğini görmek.” Arkadaşının peşinde olduğu şey ise muhtemelen ortalığı toparlayıp ikinizi yeniden denemeye itmek. Ama senin hislerin bu kadar net soğumuşken bu işin sana katkısı sıfır gibi duruyor.
Burada kritik olan şu:
Sen ne istiyorsun?
Kalbin sıfırladıysa bu oyunda figüran olmana hiç gerek yok. Konuşmaları kibarca mesafeye çekip “geçmiş bizde güzel kalsın ama ben yoluma bakıyorum” demen bence en temiz çıkış olur 🚪✨
İstersen son mesajlarını da yaz mesela, tavrını nasıl koyacağına beraber bakarız 🧠💬
Tartıştık ve bana dedigi ben 10 ayda bam başka Sevtap oldum diye kendini bana karşı sözde olarak yüceltiyor
Cevap