Eski sevgilimin arkadaşı beni arayıp ağzımı yokladı, Sevtap neden 10 ay sonra tekrar döndü sizce ne istiyor?

10 ay önce ayrıldım eski sevgilimin kız arkadaşı arayıp Sevtap iyi değil ayrıldığından beri senin lafın olunca çok kötü oluyor ve son 2 aydır da çok sinirli her şeye çok çabuk sinirleniyor ve geçen gün rahatsızlandı hastaneye kaldırdık kendisinde değildi seni sayıkladı dedi. Bir yolu yok mu diye ağzımı aramaya çalıştı ben olmaz artık onun da bana benim de ona sabrım kalmadı artık olmaz dedim gizli aradım haberi yok dedi ikiniz de birbirinizi çok seviyorsunuz tekrar deneyin dedi 1 saat demeden Sevtap mesaj attı seni aramış benim haberim yok senle konuştuktan sonra bana söyledi dedi aklına bir şey gelmesin dedi sonra da nasılsın napıyorsun diyerek mesaj atmaya başladı biraz mesajlaştıktan sonra arayayım mı öyle konuşalım dedi aradı konuştuk ve yaklaşık 1 hafta kadar her gün konuşmaya başladık sonra bana sen beni unutamazsın sen benden vazgeçemezsin gibi şeyler zırvalamaya başladı ben de neeen unutmayayım anlaşamadık ayrıldık sen hayatına ben hayatıma bakıyorum yakın zamanda biriyle tanıştım ısınamadım bitirdim dedim deli oldu kıskançlık krizine girdi başladı hemen benimle de görüşmek isteyen çok oldu hiç birini istemedim sen hemen bulmuşsun birini dedi 10 ay önce ayrıldık ve ben geçen ay tanıştım ve kısa sürdü zaten seni ilgilendiren bir şey yok sonuçta ayrıldık ve bitti dedim. Evet bitti ve ben 10 ayda bambaşka bir Sevtap oldum diyerek kendini övmeye devam etti arkadaşı çok zor durumda dediği için ve eski yaşanmış iyi ve kötü günler hatırına konuşmak ve kendini iyi hissetsin diye konuştum tekrar deneyelim diye bir beklentim de yoktu çünkü insan soğuyunca bir daha istese de yapamıyor 1 hafta konuşma sürecinde onu anladım çünkü sanki normal arkadaşımmış gibi sohbet ediyorum ve hiç bir şekilde içinde kalbimde kıpırtı ve heyecan olmadı. Kız arkadaşının gizli aradım haberi yok demesine pek inanmadım ama hayatımda birisi var mı yok mu diye mi yokladı yoksa barışmak istedi konuşursak dayanamaz tekrar devam ederiz diye mi düşündü daha önce de 2 kere daha ayrıldık 1. de 1 ayrı kaldık o aradı ve biraz konuştuktan sonra sanki hiç ayrılmamışız gibi konuşmaya başladık 2. de 3 ay ayrı kaldık ve ben aradım yine biraz konuştuktan sonra hiç bir şey olmamış gibi konuşmaya başladık 2 ayrılıktan sonra ben konuşurken dedim seni çok özledim diye. 10 ay oldu ve hiç aramadım bu kadar ayrı kalmama aramamama şaşırıp o yüzden bir şey yaptı sizce ne olabilir

Eski sevgilimin arkadaşı beni arayıp ağzımı yokladı, Sevtap neden 10 ay sonra tekrar döndü sizce ne istiyor?
Cevapla