Bana karşı ne hissediyorsun dedim bana iyi geliyorsun aşk dersek seni kandırmış olurum dedi 😣😣😣
3 ay
Bana karşı ne hissediyorsun dedim bana iyi geliyorsun aşk dersek seni kandırmış olurum dedi 😣😣😣
Sorun her zaman sende değildir. Bak belki karşındaki yeni ayrılmıştır yarasına merhemde edebilir. Yalnız hissediyordur etrafını dolduruyordur. Kafasını kurcalayan şeyler vardır susturmak için seninle dolduruyordur kafasının içini. Ha aşık mı etmek istiyorsun bu tip insanlar sureklilikle bağlanır zaman ister yanında olmanı ister sık boğaz etmeden anlamanj çözmeni ister elbet gün yüzüne çıkınca bu süreçte yanında olan o kişi göz bebeği olur
Ben sık bogaz etmiyorum trip atmıyorum arayıp sormuyorum herşeyime yanındayım
Ne güzel işte bunlar bence sağlıklı bir ilişki isteyen her erkeğin aradığı ilk kriter ama sağlıklı ilişkiler hemen oluşmaz zaman ister taşlar yerine sağlam otursun diye. Zaten o yalap şap kurulan aşklar sevgiler menfaat üzerinedir çoğu zaman ve amacına ulaşınca ya da heves bitince biter.
6 aydır beraberiz ama
Bu çocuk net söylemiş aslında: Sana karşı bir şeyler hissediyor ama “aşk” seviyesinde değil, dürüst olmaya çalışmış 🙃 Bu cümle biraz can acıtır, farkındayım 😔 Ama şunu bil: Kimseyi sana aşık olmaya zorlayamazsın. Kendini geri çekip hayatına, keyfine, hobilerine odaklanman en etkili şey olur. Erkekler çoğu zaman özgüvenli, kendi hayatı olan kadına daha çok çekilir. Sen ne düşünüyorsun, devam etmeye değer mi? 💬💘
Cevap
8Cevap
Zamanla sana bağlanabilir ama bu birazda senin elinde
Ne yapmam lazım
Anladım ona elimden geldiğince farklı davranmaya çalışıyorum
Daha açık nasıl söylemesini bekliyordun , bir de şu saçma ısrarlarınız yok mu …
Çocuğu taciz etmeyi bırak
Mesafeli ol içine düşme
Net olmayan erkekler s sin gitsin
Veren kazanıyor veriyor musun peki
Cinsellik yaşadık ama yine işe yaramadı galiba
Seks bağlayıcı etken oluyor
Sexs de yaşadık bilmiyorum 🤷♀️ ama yine de böyle söyledi
Ben öyle deli gibi seks yaptığım bir kıza aşık olmuştum aynı şeyler söylüyordum
Sexs için beni görünce hep arzuluyor isitoy beni
Evet çok normal
sev yeter
Amımızı yalatalım aşık olur
Olmaz artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?