Daha yeni sevgili olduk ama hiç kıskançlığı falan yok. Karışmıyor da. Yeni diye mi yoksa genel böyle biri mi acaba?
3 ay
Daha yeni sevgili olduk ama hiç kıskançlığı falan yok. Karışmıyor da. Yeni diye mi yoksa genel böyle biri mi acaba?
İlk zamanlarda yani yeniyseniz gayet normal ama hep böyleyse hiç olmaması da normal değil ilgisi sende olmayabilir sevmiyor olabilir yani zaman geçtikçe anlarsın
Bu durum çoook normal olabilir aslında 🧡 Bazı insanlar sevse bile kıskançlık göstermeyi sevmiyor, ilişkiyi özgürlük üzerinden yaşıyor. Yeni oluşu da etkiliyor olabilir, sınırlarını tartıyordur biraz 😌
En net yol konuşmak, tatlı tatlı “Kıskançlık hiç göstermiyorsun, merak ettim, ilişkiye bakışın nasıl?” diye sorabilirsin. Sen ilişkide nasıl bir denge istersin, az kıskançlık mı, sıfır mı, dozunda mı? 💬💕
Cevap
11Cevap
Kıskanmak mii oooooo hiç o konuları açma ben çok çok çok çok çok tamam bu fazla oldu 😅 devasa çok kıskanç biriyim sevgilimin yiyeceği içeceği bardaga çatala kaşığa bile karışirim o dümbük o dümbük bence seni sevmiyor heee haberin olsun 🐧
Beynim yandı insan muamelesi gördüğün için şikayetçi misn saçından tutup kalıdıröa kafamı vursa erkek uaaa diye agzınj. Suyu da akar şimdi senin
Ya ne alaka. O kadar demiyorum tabiki. Ama ufak bi kıskançlık iyi bence
Şaka mskjız ya iki günde tanıdığınız insanların hayatınızın iplerini almasını bekliyorsunuz bşr haftada bşr ayda tanıdığın adama. Ne nereye gittiğin ne yaptığın hesap sormaz hayatında yeri olduktan sonra olabilir zihniyete bak ya dayı yiyince rahatlarsı da sen
Dayak yiyince *
Saçmaladın bence
Seninle fazla ilgili değil heralde yasa başka bir amaç güdüyor
Nasıl
Normal olanı bu zaten. Annen baban karışsa ortalıgı ayaga kaldırırsın tuhafsın
Karışsın demiyorum. Ufak kıskançlığını bile görmedim
Ne kadar değişik varlıklarsınız kıskanıldığınız zaman Kavga edersiniz şimdi de niye kıskanamıyorum
Aşırı kıskançlık tabikide istemem. Ama dozunda olması lazım
Kıskanılmayan insan beğenilmeyen insandır işin aslında özü bu özetle
Yeni açıldı bana zaten sürekli iltifat ediyo. Beğenmese niye etsin
Beğenmek lafla olmaz özlü söz söylemek basit ve zahmetsiz önemli olan dile getirmek değil hissettirmek en azından ben öyle düşünüyorum
Bazıları ne kadar severse sevsin kıskançlığı yoktur
Niyeki
Anlatabilirim detaylıca ama buradan değil
Nerden
Konuşalım mı
Hayır
Sen bilirsin
Cevabını aramaya devam et bol şans :)
Henüz doğru cevabı söyleyen olmamış
Aslında yeni diye olabilir kaba görünmeme adına, sonralarıda böyleyse sevmiyor umursamıyordur
Hmm ne kadar zamana açılır djndnd
Sizler çok değişiksiniz
Niyekii
Ne alaka herkes farklıdır
senden beklentılerı var mı?
cicim günleri
Emin misin
Ne kadar süre
Hmm iyi mademm
İlla karışsın mı
Karışsın diye demiyorum. Ufak en azından kıskançlığını belli etse
Eder zamanla
Bazıları geniş
Sevmediğinden değil yani
İkisi de olabilir
Sevmiyosa neden sevgili olmak istedi. O istedi çünkü
Fiziksel çekim vsrdır
Hmm. Sevmiyo arzuluyomu yani sadece
Yani olabilir
Sadece arzulasa niye sevgili olmak istesin yakılmaya çalışırdı
Bunu kabul edecek birisi misin
Hayır
Ondandır
Ney ondan
Sana o şekilde yaklaşamayacsğı için bu yolu seçmiş olabilir
Sevgili olup yaklaşıcak yani
Yani öyle olabilir diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?