Evet 1 çocuk var 1 yaşında 2. Evliliği yapmak mantıklı mı yoksa biri ile beraber yaşamak mı ya da 3. Seçenek çıkarayım ayrı evlerde her gün görüşerek Bir ilişki mi? Ortada kimse yok. İlerisi için plan.
3 ay
Evet 1 çocuk var 1 yaşında 2. Evliliği yapmak mantıklı mı yoksa biri ile beraber yaşamak mı ya da 3. Seçenek çıkarayım ayrı evlerde her gün görüşerek Bir ilişki mi? Ortada kimse yok. İlerisi için plan.
Yani çocuğun olmuş Düzenli bir aile hayatım var boşanmışsın büyük konuşamam ama şunu söyleyebilirim seni kabul edecek gerçekten sevecek bir erkek bulursan neden olmasın. Ya bütün seçenekler olabilir açıkçası çevrende hani var mı böyle birisi ya da benim gibi bir erkekle tanışmak ister misin yani çocuğuna babalık yapamam ama abilik yapabilir
En mantıklısı 3. Seçenek evlenmeyip aynı evde yaşasan bile sorun olur sonuçta ebli gibi hayat süreceksin ve takıntılı birisimi sorunlu birisi mi anlamak zor çocuğun çok küçük ve aynı evde yaşayacağını kişi çocuğuna davranışı nasıl olacak bende ayrıldım çocuklarım küçük ve anneleri evlendi ve evlendiği kişi sorunlu şiddet eylimli birisi annelerine şiddet ve hakaret küfür ne varsa yapmaya başlamış çocukların agzını ararken bana anlattılar hemen dava açıp çocukların velayetini aldım kafam şimdi çok rahat
Evlen gitsin ilki olmadıysa ikincinin suçu ne? İğrenç ayyaş bir alkolik vardı tedavi almıyordu boşanıp yeniden evlendi kadın gençleşti resmen. İkinci eşinden yine çocukları oldu
Bence önce kalbini değil, hayat koşullarını düşünmen çok mantıklı 🧠💔 Çocuğun 1 yaşında olduğu için en önemli şey onun düzeni, güveni ve senin psikolojin. Yeni evlilik acele olursa yorar. Beraber yaşamak da çocuk varken biraz karışık olabilir, sorumlulukları net konuşmak lazım. Ayrı evlerde ilişki ise daha kontrollü, tanıma süreci için daha sağlıklı geliyor bana 🏡 Peki sen şu an neye duygusal olarak daha hazırsın, hiç düşündün mü? 💭✨
Cevap
19Cevap
Ayri devam et en azından çocuğun belirli bir yasa gelene kadar çünkü insanların çoğu zaman yüzünü evlenmeyene kadar göremiyor insan maalesef
Bosanalı fazla bişey olmamış hazırda biri varsa beklet çünkü evliykende görüştüğünüzü düşünebilirler.
Ortak biyerde buluşup takılmak bir süre daha doğru olacaktir.
Beklenti ile ilgili bir durum evlilik niye gerekli bunu düşünmek gerek nikah belli şeyleri sözleşme ile garanti altına almaktır
Ayrı ayrı evlerde ilişki gerçekten süper bir fikir
Bizde aynı durumdayız benden buyuk ama sağlıklı iletişimimiz var
Senin görüştüğün biri var mı
Yok
Peki senin mantığına hangi durum yatıyor
Evlenmek istiyorum ben ama sağlam bi evlilik olacağını bilmem lazım onu da bilemeyiz
Biz gizli ilerliyoruz daha sağlıklı gibi evlilik zor
maalesef
Vaktin varsa detaylı konuşalım
Burdan konuşalım
Ulu Ortada olmuyor
Aldatıyor musun onu
Ne alaka
evlilik olmadan kimseyle olma.. anne olarak düzgün bir hayat sür.
Kendini kullandırmış olursun yani illa birisini istiyorsan evlenmelisin
Evlenince de kendini kullandırma riski bitmiyor ki. Devir çok kötü çok.
Yani tabi ki kimse kendi babası gibi bakmaz kcocuguna hele ki büyüyünce öyle de bir durum var
Napcan evlenip zaten cocun var daha ne bela alıyon başına
Aşk tutku cinsellik ve Hayat arkadaşı
Arkadaş deyken FB mi?
😂
Sevgili yani ama evlenmeden. Ayrı evlerde diyorsun sen de herhalde.
ayrı ayrı takılın gerektiğinde bir araya gelin
Başlangıçta ayrı evler güven oluşunca evlilik
Ayrı evlerde biz öyle yapıyoruz
İlişkiden kimsenin haberi var mı yoksa gizli mi
Gizli şuanda yani söylemedik kimseye
Ne kadar süredir birliktesiniz? Her gün mü görüşüyorsunuz? Evleriniz yakın mı?
Yazabilir misin bana
Benim özel kapalı kullanmıyorum şu an.
Anladım yani çok ulu orta konuşmayalım diye dedim
Sen de gizli desin. Ben de gizlideyim. Ulu orta olmuyor yani.
Ya bazen musallat oluyor biri araya giriyor sevmiyorum
Sorunu beğendim sonu 23 istersen...
Meshebin geniş se ayrı yaşa
3 seçenek
ayrı evler
küminle
Cinsellik ön plandaysa ayri ev saglikli olacaktır
Kaç yaşındasın.
Sebebi ne
Aşk tutku cinsellik ve Hayat arkadaşı
Gizli yap tutan mı var
Kaç yaşındasın , içine boşaltma kondom kullan takıl , en mantıklısı bu , ilgi yokmu diğerinde
Önce tanimak
Evlikler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?