Twitterda görüyorum herkes birbiriyle daha bir kaç gün olmuş vıcık vıcık belli ediyorlar. Tweetler olsun, ne bileyim herkes görüyor atlıyorlar. Her bokunu paylaşıyolar. Ben tamamen ciddiyete binmeden yapmam ya. Bilmesi gerekenler biliyor.
Sevgilimde öyle diyor. "Vıcık vıcık gösteriş sevmiyorum, ilişkimizden senden ne zaman emin olursam o zaman yaparız" bişeyler diyor.
Ki o da bende kıskancızdır, sahiplenme duygumuz cok fazla. Görüyorum mesela, kızla çocuk sevgili erkekte olsun kızda olsun mentionlaşıyolar orta malı gibi.
Ya ben mi yanlış düşünüyorum. Sizce iyi yapıyor mu? Biz mesajda zaten söylüyoruz söyleyeceklerimizi. Bide nazardan cok korkar
Sevgilimde öyle diyor. "Vıcık vıcık gösteriş sevmiyorum, ilişkimizden senden ne zaman emin olursam o zaman yaparız" bişeyler diyor.
Ki o da bende kıskancızdır, sahiplenme duygumuz cok fazla. Görüyorum mesela, kızla çocuk sevgili erkekte olsun kızda olsun mentionlaşıyolar orta malı gibi.
Ya ben mi yanlış düşünüyorum. Sizce iyi yapıyor mu? Biz mesajda zaten söylüyoruz söyleyeceklerimizi. Bide nazardan cok korkar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar