Sosyal medyada ilişkinizi vıcık vıcık belli eder misiniz? Gerek var mıdır?

Twitterda görüyorum herkes birbiriyle daha bir kaç gün olmuş vıcık vıcık belli ediyorlar. Tweetler olsun, ne bileyim herkes görüyor atlıyorlar. Her bokunu paylaşıyolar. Ben tamamen ciddiyete binmeden yapmam ya. Bilmesi gerekenler biliyor.

Sevgilimde öyle diyor. "Vıcık vıcık gösteriş sevmiyorum, ilişkimizden senden ne zaman emin olursam o zaman yaparız" bişeyler diyor.

Ki o da bende kıskancızdır, sahiplenme duygumuz cok fazla. Görüyorum mesela, kızla çocuk sevgili erkekte olsun kızda olsun mentionlaşıyolar orta malı gibi.

Ya ben mi yanlış düşünüyorum. Sizce iyi yapıyor mu? Biz mesajda zaten söylüyoruz söyleyeceklerimizi. Bide nazardan cok korkar
Sosyal medyada ilişkinizi vıcık vıcık belli eder misiniz? Gerek var mıdır?
Cevapla