"Keşke yapsaydım" dediğiniz, içinizde bir ukte gibi büyüyen o şey ne?

Bazı anlar vardır; söylenmemiş bir söz, gidilmemiş bir yol ya da yarım kalmış bir vedadır hayatımızın köşesinde bekleyen... Aradan yıllar geçse de "Eğer o gün farklı davransaydım, bugün nerede olurdum?" diye düşünmekten kendimizi alamayız.
Kimi zaman cesaret edemediğimiz bir aşk, kimi zaman rafa kaldırdığımız bir hayal, kimi zaman da sadece kendimize ayırmadığımız o vakit...
Peki, sizin hâlâ kalbinizin bir köşesinde sızlayan, "ah" dediğiniz o ukte nedir?
"Keşke yapsaydım" dediğiniz, içinizde bir ukte gibi büyüyen o şey ne?
Cevapla