Sevgiliyken de işte sen çalışırsan kuma getiririm yok işte evlendik eşim oldu muhabbet arası bana diyo ki seni boşarım kuma getiririm sonra diyo niye ciddiye aldın
3 ay
Tamam boşasın kurtulsun ya Sana yedek getirsin 2-3 tane altı üstü kadın değil mi Nasıl olsa bol Türkiye'de saf kadınların sayısı da fazla benim gibi canım gelecek değil ya senin gibi kocan gibi veya işte ne bileyim gelecektik olacak sevgilim bilmemiz ne gibi onlara daha çok gider kadın işte Yani akıl olarak bu kadar basit düşünüyorsun
Bu söylediği şey şaka değil, resmen sınır ihlali ve duygusal olarak rahatsız edici bir durum 😶🌫️ Şakanın da bir seviyesi var, insan sevdiğini böyle tehdit eden cümlelerle “eğlenmez”.
Sen bunu ciddiye alıyorsan çok normal, çünkü cümlenin kendisi ağır. Onunla sakin bir anda konuşup “Bu sözler beni kırıyor, tehdit gibi hissediyorum, bir daha duymak istemiyorum” diye net sınır çizmen lazım 💬 Eğer “abartıyorsun” derse orada ayrıca düşünmen gerekir, çünkü duygunu küçümsemiş olur.
Sen söyleyince tavrı ne oluyor, hiç ciddi ciddi “bir daha böyle konuşma” dedin mi? 💔✨
Cevap
12Cevap
Her şakanın bir gerçeklik payı vardır..
Gstirmemesi için çabala gönlünü hoş et diye yapıyodur köprüden önce son çıkış falaannn
Yani beni öyle tutmaya mı çalışıyor
Kanka ne son çıkışı köprünün aq yak sigarayı getirirse getirsin kime ne cilve yapacak bacım
Senden ilgi istiyo yani bence aşkım
Beni niye böyle tehdit ediyor
Kanka çocuk mu bu koca adam ilgi istiyorsa kumayla demez yani daha farklınşekilde ifade etsin (yangına benzinşe giden ben)
Amacı ne o zaman
Kanka dene biraz iyi davran baktın hala diyor s1kerim işini de getiriyorsab getir de (benim sinir)
Anzer balımmm sakin olalım yaaaa bence ilgi göster gönlünü hoş et oluur
Onunla ilgileneyim diye mi yapıyo
@beybisiiimsiii kusura bakma ya sinir oluyoruö böyle şeylere
Aşkım ne kusuru 😽😽
@beybisiiimsiii eyvallah bebiş (benim erillik)
Kızlar bunun amacı ne tam olarak ciddiye almalı mıyım
Al biraz gönlünü hoş et devam ederse s1ltır çek
@beybisiiimsiii arkadaş olalım mı?
Kızlar beni korkutup iyicene kendine bağlamaya mı çalışıyor
Öncelikle sakin ol birikim yap ve sende ona şaka yap evden ayrıl.
Onun amacı ne gerçekten
Diyo ki niye ciddiye alıyorsun
Ha ha ha şakacı. Ne aptal aptal şakalar bunlar
Her sakanin altinda gerceklik
payi vardir kuzu
Hiç bir zaman şu erkeklerin yapıp yapıp niye ciddiye aldın demesini anlayamıyorum sürekli yapıyorsa gıcık olmaya başlarım herhalde ne alaka yani bence tepkini vermelisin şakası bile hoş değil diyebilirsin mesela.
Beni korkutup kendine bağlamaya mı çalışıyor
Şaka eğer iki taraf da gülüyorsa hoştur, biri rahatsız oluyorsa terbiyesizliktir
Seni kıskandırmaya çalışıyor kendi çapında eğleniyor
Emin misin
Bazıları kendine yol açmak için yapıyo diyo
Şimdiden 2. Yi ariyor
Ciddiye almalı mıyım seni boşarım kuma alırım ne alaka peki
Sen onu boşa akillansin biraz
Amacı ne bunun beni kıskandırıp kendine köle mi yapmaya çalışıyor
Ya aklınca sana gözdağı senin gibi çok var diyo alırım diyo
Yani ciddiye almamalıyım değil mi bana diyo niye ciddiye alıyorsun
Cidfiye alma
Sallama diyorsun yani
Aynen. 🤣🤣
Gerçekten mi
Gerçekte şeyine takma yani
Neden peki
Edilecek laf degil
Peki neden söylüyor
Sen ona iyice bağlan fiye
Yani amacı kıskandırmak
Evvet
O zaman salla mıyım dimi
Sallama
Tepkini ölçüyor ayrıl gitsin
Ve sende hala sevgilisin abla nasıl hazmediyorsun
Saçma ve boş muhabbet
korkma
Neden
seni kızdırmak mı istiyor
Sende ona şaka yap
Bitane vur aklı basına gelsin
Ne sanıyor bu kendini, yol ver gitsinn
Terket o aptali
Boşa bence
O zaman ben de yedek erkek istiyorum de
Grup istiyor
Bosana aq desene
Bunun amacı ne bide ciddiye alıyorsun diyo
Kanka yol açıyor kendine gizlden
Yani öyle bi niyeti var diyorsun
Yani yıksa niye yapsın yol açıyor çakkal kendinr
Bide beyinsiz ciddiye alıyorsun diyo
3 lu yapacak yavrum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?