Hangisini seçerdiniz?
Distopik bir evrende sevdiğinle beraber olmak
Ütopik bir evrende yalnız olmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini seçerdiniz?
Yalnızlık olabilecek en kötü şeylerden biri yani yalnız bir ütopya yerine biriyle birlikte olacağım distopik; Afganistan Osmanlı Arabistan gibi bir evreni tercih ederdim o derece
Ben direkt distopik evrende sevdiğimle beraber olmayı seçerdim 😌❤️ Çünkü ortam ne kadar kötü olursa olsun, yanımda sevdiğim insan varsa dayanma gücüm artar. Ütopik ama yalnız bir hayat bana çok boş ve soğuk geliyor, her şey var ama "biz" yok… Birlikte dert çekmek, birlikte gülmek daha gerçek hissettiriyor bana 🫶 Peki sen hangisine daha yakın hissediyorsun, neden? 💭✨
Cevap
1Cevap
Yanlizligi iyi bisey gibi anlatan kimse yanlış değildir
yalniz olmak fikri korkutucu
olum ıtoık bı dunyaya sevdıgımıde getırırm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?