Son dönemde aşırı ilgisiz alakasız, ben de bu durumdan sıkılmaya başladım. Ben de kendisine yazmıyorum aramıyorum artık
3 ay
Kanka birinin başta ilgili olup sonra geri çekilmesi genelde ya ilgisinin azaldığını ya da seni öncelik yapmadığını gösterir bu şekilde devam eden birinden sağlıklı bir ilişki çıkması zor olur en doğrusu onun davranışına bakıp kendini geri çekmen ❤️🌹
İlişkinin başında uçup kaçan sonra 2-3 günde bir yazan erkek profili tam “gazı çabuk kaçan” tip 😅 Sürekli bahane buluyorsa, seni merak etmiyorsa, sen yazmayınca ortalıkta yoksa oradan sağlıklı sevgili genelde zor çıkıyor canım 💔 Sen geri çekilince hâlâ çaba göstermiyorsa bence cevap net. İçinden ne geçiyor, devam etmeye değer mi sence? 🥲
Cevap
4Cevap
Yedekte tutuyordur seni arada yazmasının sebebide yoklamak uzak dur
Olur olur, hayatını dürtmesini istiyorsan eğer on numara olur 😅
Ne kadar süre oldu ki tanışalı
Yedekte kalmış
En iyisini yapıyorsun
Gel konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?