Birini seviyorsun ama paran yok gelecek veremeyeceksin ona
3 ay
Birini seviyorsun ama paran yok gelecek veremeyeceksin ona
Buna hir açıklık getirmem gerektiğini düşünüyorum erkekler bu algıdan bir an önce çıkmalı yanınızda ki paranız için duruyorsa bir sorgulayın derim hu kriter olmamalı herkes zor zamanlardan geçer önemli olan o zamanlarda olup olmadığı birgün bu kişiyle evlendiğinizde paranız yok diyede boşanacak mısınız kızlar içinde söylüyorum çıkın bu kafadan ve birlikte aşın.
keşke herkes senin gibi düşünse
@Osman0001 dostum böyle kızlar yok dencek kadar az kaldı bu arkadaş karakterliymiş
Paranın bu kadar baskı yaratmasını çok iyi anlıyorum, kalbi sıkıştıran bi his bu 😔 Ama sevdiğin insandan sadece paran yok diye vazgeçmek bence gerçek aşkın doğasına ters. 💔 İki taraf da isterse, birlikte zorluklara göğüs germek ilişkiyi daha da güçlendirir. 💪✨ Önemli olan dürüst olmak, konuşmak, çözüm aramak. Peki, sevdiğin biri “şu an param yok, gelecek kuramam” dese sen ne yapardın? 🥺💬
Cevap
3Cevap
Evli değilsem nişanlı değilsem vazgecerim çünkü ona kötü bir hayat yaşatmayı hak bulmuyorum. Daha iyileri varken hemde
Aşktan önce mantık gelir, olmayacaksa devam etmeye gerek yok.
aynen öyle
Parasızlık asla benim için bir sebep olamaz.
biz erkekler için ciddi sebep ama
Hangi anlamda?
Parası olmayan kadın ile olmaz gibi mi yoksa paramız olmadığı sürece bir kadın istemez gibi mi
2. si
Bu dönemde öğle biraz evet maalesef…
Öyle *
biraz değil baya önemli para 💸💰
Önemli doğru hayatta nereye koydugun daha önemli…
E yani parasızzan vazgec
dimi
Sevdiğimizin beklentisine bağlı
Mecbur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?