Sevgilim arkadaşıyla dışarı çıkmayı abarttı, beni cezalandırmak için mi görmezden geliyor?

Merhaba sevgilimle yaklaşık 1,5 2 yıldır sevgiliyiz ama bu ara arkadaşlarıyla biraz fazla dışarı çıkıyor. Arkadaşları çalışıyor diye hep saat 10'dan sonra dışarı çıkmaya başladı ben onların izin günlerinde dışarı çıkmasını söylüyorum ama o anlık gelişiyor önceden planlamıyoruz deyip duruyor ve bir süredir böyle rahatsız olduğumu sürekli dile getirmeme rağmen yapmaya devam ediyor asıl konumuza gelelim sevgilim dün arkadaşları ve kardeşi ile Ankara 'ya gitti ve işin garip kısmı bunu önceden planlamışlar ve bana gideceği gün söyledi ben o gittiği günden beri soğuk yapıyorum yola çıkmadan önce bana mesaj attı soğuk yaptım bakmadım çünkü haklı olduğumu düşünüyorum neyse bu normalde gittiği her yerde bana haber verir ama o gün ne yaptıysa ne etti hiç haber vermedi Ankara vardığında bile yazmadı sabah 9'da etrafın olduğu bir fotoğraf attı ben de beğenip geçtim saatler sonra arkadaşım 7'de yazdı 3 mesaj ile konuştuk ve benim ona yaptığımı yapıyor mesajımı beğendi aklı sıra beni cezalandırıyor... şu an ona hiçbir mesaj atmayacağım o sormadığı sürece hiçbir şey yapmayacağım kızlar sizce ne yapmalıyım acil...

Sevgilim arkadaşıyla dışarı çıkmayı abarttı, beni cezalandırmak için mi görmezden geliyor?
Cevapla