Konuştuğum çocuk bana hep kısa ve soğuk cevap veriyor, üstüne bir de 'ne alaka yine' diyor, bu tavır ne anlama geliyor?

Bana karşı çok soğuk davranıyorsun ben bu durumdan rahatsız oluyorum İstersen konuşmayalım seni konuşmaya zorlamam yani beni tanıdıysan zorlamayacağımı bilirsin o da şey demiş ne alaka yine ya başladın yine demiş
Konuştuğum çocuk bana hep kısa ve soğuk cevap veriyor, üstüne bir de 'ne alaka yine' diyor, bu tavır ne anlama geliyor?
Cevapla