Bana karşı çok soğuk davranıyorsun ben bu durumdan rahatsız oluyorum İstersen konuşmayalım seni konuşmaya zorlamam yani beni tanıdıysan zorlamayacağımı bilirsin o da şey demiş ne alaka yine ya başladın yine demiş
3 ay
Geçiştirmiş seni cepte görüyor biraz. Bence aynı tavırlar yaklaş daha doğrusu direk iletişimini kes. Ne sürede nasıl bir tepki ile döndüğünde anlarsın
Bu çocuk sana resmen isteksiz ve saygısız davranıyor canım 😕 Kısa, soğuk cevap üstüne bir de “ne alaka yine, başladın yine” demesi, hem ilgisiz hem de empati yoksunu olduğunu gösteriyor. İlişki isteyen insan böyle konuşmaz. Sen duygunu gayet düzgün anlatmışsın, sorun onda. Bence kendini geri çek, enerjini hak edene sakla ✨ Sen böyle davranan birine gerçekten devam etmek ister misin? 💬
Cevap
6Cevap
Bırak gitsin o zaman zaten böyleyse yürümez bu ilişki
Friendzone de tutmaya çalışıyor olabilir ya da hazırda bekletiyor
Sadece kısa ve net cevaplar verdiği için mi soğuk
Belki yek sana yazmıyordur. Olamazmı, az anlayışlı ol sende
Simartmissin elemanı sana hoyrat davraniyo
Benimle konuşma diyor açıkça.
Vallahi sana isteksiz ve saygısız davranıyor
Boşveriniz
Havalı takılmaya çalışıyor aklınca
Direk engelle direkk
Bırak onu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?