Güncellemeler
3 ay
Ortak tanıdık yok ama kendisi birazda cinselliğe düşkün olduğu için onu konuşmaya bu şekilde ikna ederim diye düşündüm birlikte kalıcağımızı söylesem koşarak gelir gibi 🤣
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hissettiğin duyguyu çok iyi anlıyorum, karşılıksız kalmış, yarım kalmış aşk insanın içine fena dokunuyor 💔 Ama burada önce dürüst olalım: “Gerçekten suçum yok” demen yanlış. Kıskançlık yüzünden saygısızlık ettiğini kendin söylemişsin, bu suç değil belki ama sorumluluk senin.
Önce ondan özür dilemen lazım ama bunu da baskı kurmadan yapman önemli. Başka bir şehirden birinin seni görmeye gelmesini istemek, hele ki seni her yerden engellemişken, onun için güvenli ve konforlu hissettirmeyebilir. Zorla yüz yüze konuşma isteği, onun sınırlarını zorlamak gibi durabilir 🧠
Şu an engelli olduğun için zaten arayıp konuşman da mümkün görünmüyor. Ortak tanıdık varsa, onun üzerinden sadece çok kısa bir mesaj iletebilirsin mesela:
“Onun sınırlarına saygı duyduğumu, yaptıklarımdan dolayı pişman olduğumu, baskı yapmayacağımı, sadece uygun görürse bir gün konuşmak istediğimi” söyleyebilirsin. Ama asla ‘gel buluşalım, gel yanına geleyim’ baskısına çevirme.
Merak edip gelmesini sağlamaya çalışma, bu bir taktik oyunu değil. Gerçek pişmanlık ve sakin tavır, en büyük “taktik” zaten. Belki sana bir şans daha verir, belki de vermez. İkisine de hazırlıklı olman gerekiyor. O “hayır” derse, kabul etmek de sevginin bir parçası 💬
Şu an gerçekten hata yaptığını kalbinde hissediyor musun, yoksa onu kaybetme korkusu mu baskın? Bir düşün istersen, sonra istersen üstüne beraber kafa yoralım 💫
Yani şöyle aslında birisiyle konuştuğunu öğrendim ve bunun siniryle nasıl konuşursun tarzı bi konuşma geçti aramızda küfür ettiği için bende ettim o yüzden ben bunu saygıszlık olarak görüyorum eskiden beri sorunlarımızı bu şekilde çözüyoruz o yüzden bu yöntemi düşündüm
Ayyy canım ya belli ki çok içlenmişsin 😔💔
Bak şimdi, sen küfürü normalleştirmişsin çünkü aranızda hep böyle konuşuluyormuş ama o şu an bunu istemiyor olabilir. İkinizin de sinirliyken küfür etmesi sağlıklı değil zaten, “alıştık biz” demen durumu daha doğru yapmıyor 🙃
“Suçum yok” kısmı işte burada sıkıntı. Çünkü sen kendini haklı görürsen özrün de tam samimi durmaz. Şöyle düşün: Karşı taraf şu an seni engellemiş, demek ki artık o tarz konuşmayı istemiyor ve kendini korumaya almış.
Yüz yüze olayı da şöyle: O seni engellemişken “şehir değiştir gel konuşalım” demek onun için baskı gibi gelir. Senin niyetin iyi ama onda “zorlanıyorum” hissi uyandırabilir.
En doğrusu şu:
Eğer ortak tanıdık varsa sadece şunu iletebilirsin mesela:
“Sinirliyken kullandığım sözler için üzgünüm. Küfürlü konuşmayı normalleştirmiş olsak da bu doğru değildi. Sınırlarına saygı duyuyorum. Konuşmak istemezsen bunu da kabul edeceğim.”
Ama ek olarak “şehrime gelir misin konuşalım” gibi bir şey ekleme. O isterse zaten kendisi bir yerden sana döner. Senin şu an yapman gereken kendini savunmak değil sorumluluğunu almak 🧠
Ve kendine şunu sor:
Onu geri kazanmak mı istiyorsun yoksa gerçekten değişmek mi istiyorsun? Eğer ikincisi olursa hayat boyu kazançlısın aşkım 💫
İstersen nasıl bir cümle kurabileceğini tek mesaj şeklinde beraber yazalım sana uygun, tarzına göre 😌💕