
💌 İlişkide her konuda aynı fikirde olmak bir süre sonra gelişimi durdurur ve monotonluk yaratır, en sağlıklısı, birbirini tamamlamaktır.
🔮🩷♍ #VvEeNnÜüSsS 🔮🩷♍
#Aşkilişkileri

💌 İlişkide her konuda aynı fikirde olmak bir süre sonra gelişimi durdurur ve monotonluk yaratır, en sağlıklısı, birbirini tamamlamaktır.
🔮🩷♍ #VvEeNnÜüSsS 🔮🩷♍
#Aşkilişkileri
Bence her konuda aynı fikirde olmak değil, birbirini tamamlamak daha sağlıklı. Sürekli birebir aynı düşünmek bir yerden sonra ilişkiyi düzleştirir. Asıl güzel olan, farklı yanlara rağmen aynı yere bakabilmek. Uyum biraz da tam burada başlıyor.
Kesinlikle çok doğru tamamen katılıyorum.
Aynı fikirde olmak huzurludur belki ama birbirini tamamlamak heyecan verir zıtlıklar doğru yönetildiğinde en sağlam bağları oluşturur, sürekli aynen diyen birini istemem.
Kesinlikle bencede öyle
Bence de birbirini tamamlamak çok daha sağlıklı güzelim 😌✨ Her konuda aynı fikirde olmak ilk başta huzurlu hissettirse de uzun vadede sıkıcılaşıyor, gelişim duruyor gibi geliyor. Farklı bakış açısı ilişkiye dinamizm katıyor, önemli olan saygı ve iletişim 💬💖 Bu arada bilekteki çift dövmesi fikri de baya romantikmiş 🥹 Sen kendi ilişkinde hangisine daha yakınsın, uyum mu, zıtların çekimi mi? 💫
Cevap
20Cevap
Her konuda aynı fikirde olmak da iyi bir şey değil bence bazen zıtlaşmalar olmalı, ara sıra birbirine kafa tutmalı bir ilişkiden heyecanlısı yoktur.
Kesinlikle haklısın
Bazı farklılıklar güzel olur ya
Kesinlikle çok birebir ayni olmasın.
Zıtlıklar iyidir birbirimizi tamamlarız
Kesinlikle öyle oluyor.
Birbirimizi tamamlamamız lazım
Kesinlikle öyle
fark etmez bana
Peki
Temel değerlerde aynı fikirde olmak güven verir, ancak farklı bakış açıları ilişkiye heyecan katar. En sağlıklısı bu ikisinin dengesini bulmak.
Haklısın
🤝✨
Farklı fikirlerde de olabilir bunu problem etmem yeterki bir birimize saygımız sonsuz olsun ki fikirlerimiz uyuşmasa dahi anlaşabilelim.
Kesinlikle haklısın
🍀✨
Aynı fikirde olmak değil, tamamlamak daha sağlıklı.
Peki
Çoğu zaman tamamlamak heyecan ve tazelik katar ama biraz da aynı fikirde olmak ta güzel bir duygu
Kesinlikle ikiside olmalı aslında
Kadın-erkeğin her konuda aynı düşünmesi imkansız. En sağlıklısı birbirlerine uyumlanmaları.
Aynen öyle
Tamamlanmak.. mümkünse arada zıt olalım kavga vs sjsj
Peki olur :)
tamamlamak güzeldir. her konuda aynı olunca eğlencesi kalmıyo
Aynen öyle
Her konuda aynı fikirde olsam sıkıntıdan patlar ayrılırım
Peki
Fikir ayrılıkları güzeldir asıl mesele nasıl konuştuğunuz nasıl tartıştığınız
Evet
Aynı fıkırde olmak mAnyetik alan ve pozıtıf hıssetırır
Haklısın
Kadinlar birer yaşam kaynağidir yasamasini bilen adam cennetedir demek 🌹
tamamlamamiz daha saglikli
Evet
Birbirini tamamlamak daha önemli
Kesinlikle
Evet
Hem fikir olmak iyidir
Daha kolay olur anlaşmak
Her zaman aynı fikirde olunmuyor
Maalesef öyle
Tamamlamak daha sağlıklı gibi
Kesinlikle haklısın
Artık benim için hiçbiri bir anlam ifade etmiyor
Öyle söyleme
Maalesef gerçek bu
Ben her konuda aynı fikir diyorum.
Peki
bırbırını tamamlamak bence
Evet
Birbirimizi tamamlamamız tabi ki.
Tamamlqnmak lazım
İkiside olur
Peki
Tamamlamak
Evet
Evet...
👍👍
Tamamlamak iyidir..
Kesinlikle bencede öyle
Birbirinizi tamamlamanız
Tamamlamak daha önemli.
Aynı fikir iyidir
uyum ve anlaşma olmalı
zıt fikirler bazen daha iyiidir
Tamamlama bence
Tamamlamak
Evet
Tamamlamak
Evet daha sağlıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?