Beni çok seviyor çok aşık 8 senedir birlikteyiz bu pazar nişanımız var ama ben artık ona aşık değilim sanki yanında sıkılıyorum bu beni çok üzüyor
3 ay
Beni çok seviyor çok aşık 8 senedir birlikteyiz bu pazar nişanımız var ama ben artık ona aşık değilim sanki yanında sıkılıyorum bu beni çok üzüyor
Ya 8 yıldır sevgili olmanızı eseri bu normalde evlenseydin 8 yıldır çekiyorum artık boşanmak istiyorum da diyebilirdin ama şimdi adama bir umut vermişsin ve adam seni 8 yıldır yatırım yapmış zaman olarak düşün bunu para olarak değil ya saat 8 yılını vermiş bu adam şimdi sen onu yarı yolda mı bekleyeceksin ayıp
Bunu fark etmek gerçekten çok ağır hissettiriyor, kalbinin ne kadar karışık olduğunu hissediyorum 🥺💔 8 yıl, az değil… ama aşık hissetmiyorsan bunu görmezden gelip nişan yapmak ikinize de haksızlık olur. Zamanı, emeği düşününce “boşa gitti” korkusu yaşıyor olabilirsin ama yanlış bir ilişkiyle evlenmek çok daha ağır. Onunla dürüstçe konuşmayı düşünüyor musun, yoksa konuşmaya bile korkuyor musun şu an? 💬🫶🏻
Cevap
3Cevap
Farklı heyecanlar tatmış olabilir misin arada. ya da kafani karıştıran biri mi oldu
8 yıl az olmadı mı biraz daha bekle 10 yıl sonra karar verirsin
8 yıldır fark etmedin de nişan öncesi mi fark ettin
Ya ona bağlanmak için birşeyler yap ya da ona soğutma yap bitir yazık edersin yoksa
Ciddiye biniyor ilişki ondan psikolojik olabilir
Kaç yaşındasın yavrum
Psikolojik bence
Geçmiş olsun. O iş batar soyliyim
Asıksınıx stresten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?