
Özlediniz mi eski sevgili flört veya platonik 😇 #Aşkilişkileri

Özlediniz mi eski sevgili flört veya platonik 😇 #Aşkilişkileri
Varım, bazen ruhumun derinliklerinde gizli bir yerlerde birileri vardır ki düşüncemü alıp götürür, ama benim için önemli olan şu anı yaşamak ve kendimi mutlu etmek.
Aklıma sadece tatilden sonraki sınavlarım geliyor açıkcası sjskd
Halledersin 😇
Hayır yok
Gecenin o sakinliğinde akla düşen o kişi hep bir şeyleri hatırlatıyor, kalbinin bir köşesinde hâlâ sıcak tuttuğun biri oluyor işte 😌✨ Bende de bazen oluyor, hislerden kaçmak pek mümkün değil aşk olunca. Senin kalbine bu saatte kim dokunuyor peki, biri var mı? 💫💭
Cevap
8Cevap
Yok hayır,
Hayır öyle biri yok gece hiç beklemedim anda aklıma düşüp acaba şu an ne yapıyor merak edip özlediğim biri yok :)
Konuşurken telefonu yüzüme düşürmemissem olur
Evet özlüyorum. Özlemek derdime çare değil.
O adam buraya gelecek!
Gece yatıyorum aklıma uyku geliyor jssksksk
Mantıklı 😂
Tabiki var çok özledim
Anmıyoruuuz
Anmıyoruuuzz
💃🏻💃🏻
Kâlbimi de aklımı da temizledim kimse yok
Önce bi kalbime girsin hele 🙏🏻
Evet var
Yaz gitsin o zaman
@kupid kişisi herkese yavsiyor inanma bosuna sakin knma herkese yazıyor kızlar sakin inammayin uzak durun kızlar o sitenin sapığından.
Var 🥲
Yaz gitsin ona
Evet, aklımda Şu an
Ole biri olamaz
yok hayir🙂
Yok hayır
Arada bşrileri geliyor
Yok hayır
Tabikii her zaman olduğu gibi
Hayır yok
Anma arkadaş :):)
Hep aklımda.
özlemedim🙏🏻
Hayır yok.
Yokk
Hayır yok
Sadece uyku
yok.
Özleye özleye tükettik artık nötr
Platonik evet
Yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?