Eski sevgiliye bayram mesajı atmak sizce geçmişe saygı mı yoksa yeni bir iletişimin kapısını aralamak mı?

Güncellemeler
3 ay
Sorunun soranla bir ilgisi yoktur. Yorumunuzu akıl verir gibi yapmayın yani.
Eski sevgiliye bayram mesajı atmak sizce geçmişe saygı mı yoksa yeni bir iletişimin kapısını aralamak mı?
Cevapla