Aşk her zaman doğru peşinde olmaz ki

15 Mart 2026 Pazar 14.37
Aşk her zaman doğru peşinde olmaz ki

15 Mart 2026 Pazar 14.37
Elimizde olan bişey değil buda sınavın parçası yanlış kişiyse içinde yaşarsın yakınsan dost olarak yanında olursun. Sevende böyle yapar dogrusu bu bence tabi. Yani bi ilişki yaşayınca ne olacak sanki bitmesi gerekecek gene. Vazgeçmeyen çok nadir..
haklısın
Ben bırakmayacağım için onun bırakmasını isterim
Anladım
Aşk ciddi anlamda gözü de gönlü de kör eder aşık olan biri karşısındakinin kötü olduğunu düşünüyorsa aşık değildir çıkarlarını düşünür
Eğer yanlışlıkla karşısındaki en doğru kişidir bunun aksini kimse ona inandıramaz...
öyle birine aşık olmam
Fotoğraftaki ifadeler o kadar kırılgan ki, böyle bir durumda kalbinin ne kadar yorulduğunu hissedebiliyorum 💔😔 Aşık olduğun kişinin yanlış biri olduğunu görmek çok acıtıyor ama bazen en güçlü adım geri çekilip kendi kalbini korumak oluyor. Kendine zaman verip duygularını dinlemek bence en iyisi olur 💫 Peki sence seni en çok zorlayan şey ne?
bence en zor şey hala o kişinin çevresinde gezmek
Ah o yakınlık gerçekten yarayı sürekli kanatıyor 😔💔 Kendini koruyarak mesafeyi artırman en iyisi olur 💫
teşekkür ederim
Cevap
11Cevap
Sevince gözüm kararır ne zaman ki birşeyler birikir soğurum ancak o zaman pişman olurum ama o ana kadar yanlışsa yanlışı beraber yaşarız
gerekirse mutsuz olururuz diyorsun
Benim sevmemem lazım AsilSessizlik çünkü ben seversem devreler yanıyor 😅
Sevince Hangimizin devreleri yanmıyor ki😃
Bana bi ruh hastasi denk gelmişti mesela sonradan anladım
nasıl mesela
Aşk meşk işleri biraz öyle maalesef yanlışda olsa insana doğru gibi geliyor ya da doğru gelmese bile çok seviyosa çokda umrunda olmuyor karşı tarafın yanlış olduğu
Uzaklaşırım ondan
Belki de en güzeli
Aşık olmam öyle birine
ama bu elimizde olan değil
zehir gibi kız :D
olmayınca olmuyor. Zorlamanın kendini heder etmenin anlamı yok.
Kalbim evet dese de mantığımın sesini dinler ve kendimi daha fazla yıpratmadan mesafemi koyarım. Yanlış birinde doğru bir huzur bulunmuyor.
Aşık insan kolay kolay vazgeçemez ki
doğru
Uzak kalmak en iyisi çünkü ikimizin mutluluğuna da mani olmak istemem
Bitiririm kalpte de akılda da.
haklısın
Yanlış kişiye de aşık olmam
Bu elimizde olan bir şey değil ki
Ya bu öyle bir şey değil ama Angelina Jolie tabii ki aşık olmazsın ya o kadınla iletişim içinde değilsin ama iletişim için de halinde olduğun sana iyi gelen insana karşı duyguların olabilir bu etkileşime bağlı bir şey sadece görüp aşık olduğum bir durum değil diye düşün
Hayır onu ben de biliyorum demeye çalıştığım o değil bazı insanlar olur ama
Eninde sonunda herhalde vazgeçerim
Doğru olan
Aşkın gözü kördür diye boşuna dememişler
bence de
Kör olmuş hiç bisry yapamazsin sevginask azaldikca ihanet siddet arttikca anlar oda iş iştenngecer
Uzak dururum.
Ayrılırım zorlamaya gerek yok
Kendimi korurum ona karşı
Kafada bitirirm tbik
en güzeli
Vazgeçerim
bende
hızlıca uzaklaşır ve birdaha karşıma çıkmaması için herşeyi yaparım
Mantıkk önde gelir
Haklısın
Severim bile bile
Anladım yorum için teşekkürler
Bende teşekkür ederim
Rica ederim
Vazgeçerim
belkide en doğrusu
severim
ama acı verir
değiştirmeye çalışırım
anladım :
Aşık olun kardeş, hayat kısa.
Gururm olur
Kahrolurum heralde
Kolay değil
Vazgeçerim ondan kimse vazgeçilmez değil
Doğru söylüyorsun
Uzak dururum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?