Sevgilim başka kızlarla bu kadar yakınken ve beni önemsemiyorken sorun bende mi onda mı?

Kız arkadaşı var zırt pırt arıyordu diyorki yaa zaten dinlemiyorum atıyom telefonu kenara, başka kızla üniversitede arkadaş oldu sustum nryse kızla takipleşti baktım tüm fotolarını da beğenmiş kız beni bir yerde görmüş sinirliydi demiş o da ağzının payını vermemiş, ve bir gün yanımda açtı telefpnunu sen onun yanında konuşuyor muydun dedi kız zaten gizlemiyor da ne kadar canım o gün sustum yine sorun çıkaran ben olmamak için. İşte olurdu öğlen arasında bile yalvarırdım resmen arasın diye iştekiler rahat bırakmıyor derdi ama koşa koşa ikinci üniyi okumaya giderdi sorun bende mi onda mı ve bu kişi benimle evlilik hayali kuruyordu 4 yıl olmuştu ertelemiştim hep okul bitince de aileme söyleyemedim bilmiyorum benden mi oldu karaktersiz mi yoksa
Sevgilim başka kızlarla bu kadar yakınken ve beni önemsemiyorken sorun bende mi onda mı?
Cevapla