Eski sevgiliyi kendi ellerinizle itip sonra deli gibi özleyince ne yaparsınız?

Benim az önce oldu. Biriyle sevgiliydim, birbirimizi çok seviyorduk ama o daha çok sevdiği için beni biraz bunaltıyordu; sürekli mesaj atıyordu, arıyordu, sesimi duymak ve beni görmek onu çok mutlu ediyormuş. Buluşunca da gülüyordu, beni gördüğü için çok mutlu olduğunu söylüyordu ama ben onu çocukça buldum, ergence buldum ve ayrıldım; çok üzüldü, çok peşimden koştu ama istemedim, hatta bir sürü hakaret ettim başımdan gitsin diye... Aradan 7 ay kadar geçti ve şimdi çok pişmanım. Onu çok özlüyorum. Benden sonra hesabını silmiş, numarasını değiştirmiş; ona ulaşacak bir yolum yok, ne halde olduğunu da bilmiyorum. O kadar özledim ki... Keşke gelse de tekrar gülse, çocuklaşsa... Çok pişmanım. Kimse onun gibi sevemedi beni. Kimse onun kadar masum ve içten değildi. Kimse onun kadar net ve açık değildi. Keşke gelse... Ne yapacağım ben? Sizin böyle bir durumunuz oldu mu ve olduysa ne yaptınız?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eski sevgiliyi kendi ellerinizle itip sonra deli gibi özleyince ne yaparsınız?
Cevapla