Sevgilim var geçmişimi duyarsa ayrılır diye korkuyorum geçmişimde ne yoksa korkmamam gerek
3 ay
Sevgilim var geçmişimi duyarsa ayrılır diye korkuyorum geçmişimde ne yoksa korkmamam gerek
Cevap
14Cevap
geçmişin temiz olsa korkmazdın. umarım sevgilin tez zamanda geçmişini öğrenir.
Cinsellik felan yasamadim ergenlik zamanında öpüp sarıldım en fazla canım biz ayrıntı düşünüyoruz kusura bakma
Saçmalama ben ne varsa öğrenmek isterim geçmiş geçmişte kaldı
Grup yaptıysa kürtaj olduysa, sabıkası varsa uyuşturcu kullanmışsa o kızdan anında ayrılırım
Allaha şükür hiç birini yasamadim ahsodjwjd
Sevişme s*ex oldu mu
Hayır cinsellik yaşamadım
Öpüşme de mi olmadı
He o ergenken oldu be ama öyle sağlam öpüşme değil tabi çocukça şeylerdi
Kaç yaşındasın sen bu zamana kadar nasıl dayandın selam sana imparator selam sanaaa
Ahhahahahhaa 20 yasindayim kendi düşünceme göre ilkimi evlenince yaşamak istiyorum malum tr sartlsrinda özellikle bir kız olunca daha zor
Evlenemezsen napcan
Benim gibi citiri kimse kscirmaz merak etme
Fazla özgüven iyi değil
sevgilisi olmuşssa iş biter en baştan. patlatmışlardır
Oha ama abartma her sevgilisi olan dikisiyo mu tövbe estağfurullah
canavar gibi
Yuh
Eşek traşlı bi kekoyla sevişmediği sürece sorun etmem
Benim için geçerli bir soru değil bu. Geçmişe hiç takılmıyorum. Hayatimdaki hatunun geçmişi zaten çılgınlık ile dolu.
Zar düşeş beyler hayırlı işlerr
Zar yerinde kral rahat ol senin de jelatin yerinde mi
Jelatin sağlam dayı herhangi bir yırtılma patlama söz konusu değil 😃
İyi devam
Teşekkürler 🤣🤣
Geçmiş gelecek için ışık demektir
Gecmisinde erkek yoksa korkmamali
İlla herkesin sevgilisi oluyo.
Yoo olmuyor ve olmamali benim sevgilimin
Abartt
Cinsel ilişki yoksa korkma
Yok o tür şeyler uasamadim hiç ama ergenlikte 2 3 kez öpüp sarıldım
Sen iyi sayılırsın. Millet onlarca ilişkiye girip kızlık zarını diktirmeye çalışıyor, burada soru soruyor, ne kadar, nerede dikilir vs diye
Sayılır mıyım
Evet, gerçekten iyi diyeceğim kız. Eline bile dokunmazdı. ALLAH'ın emri bu diyerek.
Yine de ergenlikte oldu ama hatalarımız kusursuz degiliz
Evet, tövbe eden hiç günah işlememiş gibidir. Tekrarını yapamamışsın sonuçta.
Evlenip boşanan kadınlar tertemizdir. Ama evlenmeden her naneyi yiyenler değil. Sen kendini korumuş sayılırsın
Yine sayılırım
Bendeki gerçek bu. Bu zamanda bulunmaz Hint kumaşısın. Ama işi genele vurunca iyi gibisin
Teşekkürler
Rica ederim.
ALLAH katında iyi bir kul olan, sana da hayırlı eş olacak, çocuklarına da hayırlı baba olacak birini ALLAH nasip etsin sana. Dünya ve ahirette mutlu ol
Hepimiz için inşAllah
Bunun için çabalıyor olmak lazım, yoksa dua çabayı gerektirir
Ramazandan sonra escrta gidicem yoruldum artık
esc değilsen korkma
Allaha şükür
grup
Aldatma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Korkunun büyük kısmı genelde belirsizlikten geliyor. Partnerin geçmişini öğrenince otomatik olarak terk edecek diye bir kural yok. İnsanların geçmişi olur ve bu, bugün kim olduğunu belirleyen bir parçasıdır. Eğer şu an sağlıklı, dürüst ve güven dolu bir ilişkiniz varsa, geçmişin tek başına ilişkinizi yıkacak bir şey değildir.
Birçok insanın takıldığı şey aslında geçmişin kendisi değil, o geçmişin bugün ilişkiye zarar verip vermeyeceği. Yani gizlenmiş şeyler, yalanlar veya hâlâ devam eden bağlar daha çok sorun yaratır. Açık iletişim genelde korktuğundan çok daha iyi sonuç verir.
Kendini suçlu hissetmene gerek yok. Geçmişin senin utanç duyman gereken bir şey değil. Önemli olan bugün kim olduğun ve ilişkiye nasıl değer kattığın.
İstersen biraz daha detay anlatabilirsin; seni en çok endişelendiren kısım ne?