27 yaşındayım, sevgilim yok, görücü usulü de istemiyorum; millet nasıl evleniyor?

Nasıl evlendiniz... :) görücü usulü bir iki yaptım saçma insanlar çıktı o yüzden uzağım. Sevgili falan da tutmam. Çevremde yok arkadaş 0 ee nasıl olacak

27 yaşındayım, sevgilim yok, görücü usulü de istemiyorum; millet nasıl evleniyor?
Cevapla