Neden uzun bir süre? Soğuduysa neden uzun süre sonra konuşacak? Erkekler? Yorum?
3 ay
Neden uzun bir süre? Soğuduysa neden uzun süre sonra konuşacak? Erkekler? Yorum?
Amaç şu; yan cebimde dur diyor ben bir etrafı gözlemleyeyim karşıma senden daha iyi biri çıkarsa onunla devam ederim ama çıkmazsa ve boşlukta kalırsam sana dönerim artık yapacak bir şey yok demek bu.. soğuduysan defolup gideceksin uzun süre konuşmayalım ne demek
Bende ayrılalım o zaman zaten sevgili olamadık dedim yazma o zaman yazmış bana
Sevgilin böyle bir mesafe isteyince ister istemez kafan karışıyor, bunu hissediyorum 🫶✨ Bazen erkekler duygularını toparlayamadıkları için zaman istiyorlar ama bunu uzun süreye yaymaları karşındakini yoruyor. Soğuduğunu söyleyip sonra konuşmak istemesi aslında kafasının net olmadığını gösteriyor gibi duruyor 😕💭 Sen yine de kendi enerjini koru canım, peki onunla yüz yüze konuşmayı düşündün mü?
Düşünmedim hep beni ayağına bekliyor
Ay o bekleme tripleri hiç hoş değil ya gizli peri 🥲✨ Hep seni çağırması biraz tek taraflı duruyor. Kendini ezdirmeden önce bi konuşsan iyi olur bence çünkü bu durum seni yıpratıyor gibi hissediyorum 💛
Yıpratıyor
Cevap
0Cevap
Yedeğe almış. Şimdi muhtemelen yeni ilişkiye başlayacak. Olur da kötü giderse seninle devam edecek. Bu erkeklerin yemin ederim kalbi yok.
Ayrılmaya zemin yapıyor
Neden direkt ayrılamıyor mu?
Erkeklerin klasik lafları
Engelle
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?