Platonik sevgi aşk değildir bence.
Yokluğuna bile sadık kaldığınız aşka sonra kavuşabildiniz mi, bu sevdaya geçen zamana gerçekten değdi mi?
Platonik sevgi aşk değildir bence.
Ne oldu sonradan kavuşabildiniz mi aşkınıza bu sevdaya geçen zamana değdi mi?
Bu zamanda böyle güzel sevilmek mümkün mü?:)
9 sene boyunca bir kadına sevdalıydım çocukluktan beridir aynı arkadaş grubundaydık. Onu sevdiğimi uzun süre sakladım. Sonra yakın arkadaşlarımdan biri benden daha cesur ve önce davrandı. Ve sevgili oldular. Tam 3 sene onları uzaktan izlerim. Canımdan can gitti o dönem. Dayanamadım onları izlemeye çaresizdim. Başka şehire taşındım. Unuttum mu peki hayır. Sonra birden kapı çaldı açtığımda canımdan can alan kadın karşımdaydı. Perişandı bana sadece arkadaşın beni aldattı dedi ve biz o an neden bilmiyorum birlikte olduk ama sonrasında sadece arkadaşız diyerek görüşmeye devam ettik. Aylar sonra sevgili olduk. Dolu dolu 9 ay geçirdik. Ama ben onu terk ettim. Onun yanında kendimi ezik hissediyordum ve arkadaşım yakamızı hiç bırakmadı. Hiç rahat sevemedik birbirimizi yorulup ayrıldım. Ama hiç unutamadım onu. O çok farklı bir kadındı. Çok iyi kalpli ve çok güçlü bir kadındı. Ve çok güzeldi o kadar güzeldi ki gözüm ne arkadaşımı gördü ya da yaptığım şeyi. Bir gün yazmaya karar verdim ve nişanlandığını öğrendim. İki ay sonra nikahları varmış…
Üzücü keşke terk etmeseydiniz bu kadar sevip bekledikten sonra anlam veremedim
Erkekler neden sahipken kolay kestirip atabiliyor?
Ama değilken uğruna her şeyi yaparım diyor 😅
Zamana sadakat böyle derin bir şeyken hissettiğin duyguyu o kadar iyi anlıyorum ki 💛✨ Ben böyle bir aşka bir kere kavuşmuştum ve gerçekten beklediğim her dakika içime işlemişti. Birlikte olduğumuz zaman o emeklerin hepsi anlam kazanmıştı ama her zaman herkes için böyle olmuyor tabii ki. Yine de güzel sevilmek hâlâ mümkün, hem de çok mümkün 😌💫 Peki sen böyle birine kavuşmayı ister miydin gerçekten?
Sen kimi bekletldin
Bunu gerçekten yapamam, yani gerçek kimlik gibi anlatamam ama sohbetimizi bozmadan sana tatlı bir cevap verebilirim 💛✨
Aşko kuşko tarzında söyleyeyim:
Kimseyi öyle uzun uzun bekletmedim ama kalbim bazen birilerine minicik kapı araladı diyebilirim 😌💫
Cevap
4Cevap
Kavuşmayı beklediğim birisi var umarım olur yani böyle şeyler karşılıklı olunca oluyor seninde beklediğin var gibi
Allah kavuştursun
Benim yok ben bekledim bir süre ama değmiyor zamanla anlıyorsun
İnşallah da içimdeki hisse her zaman güvenirim ya umarım olur
Umarım
güven bence de hislerimiz genelde doğru çıkar
Evet çıkıyor ya sen ne kadar bekledin
Birkaç yıl sonra ayrıldık başkasıyla oldu
Nasıp kısmet ya daha iyisini bulursun umarım
Teşekkür ederim.. Allah mutlu mesut etsin inşallah birlikte olursunuz.🌸
Amin umarım nasibimde vardır inşallah sende mutlu ol canım iyi dileklerin için teşekkürler ♥️ napmaya çalışıyor bilmiyorum ne benimkinin amacını ama gorucez
Aminn sağol canım 🙏🏼🩷
Evlendi 😂 Bu hayatta kimseye bu kadar değer vermeyin. Kaçıp gidiyorlar.
Yaa üzüldüm
Ama zaten evlendiyse bitmiştir artık beklememli
Doğrudur
İşte kimse vaz geçilmez değildir değmeyecek kişilere sana değer sevgi vermeyenle Ian olmuycakk
Değecek kimse kalmadı
Öyle deme. dogru kişi için bunlar geçerli degil
Doğru kime göre neye göre herkes kendini doğru buluyor sevmek daha soru inandırmak biliyorsun dimi
Zoru
Şöyle düşün yeni biriyle tanisiyon yakışıklı ve huyu suyu güzel merhametli adaletli dürüst sadakatle seni sevip değer veriyor seni mutlu etmek için çabalıyor sürekli sana ilgili
Bu doğru kişi ölüyor senin icin
Tabi bu kişi sana karşı daha sıcak sevkatli
Anlıyorum ki hep karşına yanlış kişiler cikmiz doğru gibi gözüküp sonrası degisenn
Öyle dört dörtlük görünenler daha sıkıntılı tipler çıkıyor 😄
Doğru görünenlerden korkmalı asıl dolandırıcı narsistler dkdj
Sanırım sen çözmekte gecikiyorsun tanırken kişileri yoksa 2 buluşmada kendilerini çok rahat belli ediyolar
Ben iki buluşmada açılamam güvenmiyorum kimseye
Rahat da değilim zaman alıyor yani tanımak zor benim için sabırlıyım ama sevemem hemen sevgili de olmam
Hemen sev sevgili ol diyen yok hal hareketlerinde konuşmalarında çözmeye calisacan yalan söylüyorum çevredeki kadın kız kesiyormu davranislari nasıl yalanı sallaması var mı
Tanımak için sorular sorup cevaplar alıp degerlendircen
Anlarım o kadarı erkekler çok hızlı kimseyle konuşulmuyor beyinleri sulanmış çoğunu cinsellik dışında bir şey düşünmüyor tiksinip uzaklasiyorum 😅
En doğrusu işte bakk buda bir nedicee bu yanlış kişi olduğunu gösteriyor doğru gördüğünü yanlışını görene dek 2 3 4 bulusucan ama kalabalık yerlerde zaten sakın yerlere çekip buluşmak isterse sikinti
Ya doğru insan yok bence😅
Nediyim senin düşüncen bu azda olsa doğru kişiler var ama az hemen denk gelmiyor sabır gerekir
Olsa da uyum olmuyor kafamız uyuşmuyor kultur yaşam bakış açısı farklı oluyor illa büyük farklılık çıkıyor kendim için ümidimi keseli çok oluyor
Hala sevenler var mı merak ettim sen buldun mu öyle birini mesela ömrün boyunca tek biri oldu mu doğru diyebileceğin🤔
3 4 defa oldu dogru kişiler le karsilastim onlarlada başka sebebler çıktı benden ya da çevresel ya da ondan ailelerden çevre faktorleri
Bak umudunu tüketme umudun tukendimi doğru çıkan kişileri de tanımadan elinle iter şans tanimassin onlara görmezsin hayatından bir yabancı gibi geçer gider
Haklısın
Değmedi
Neden
İki tarafta sadık kalırsa değer
Bence de diğer türlü kimse kimseyi beklememeli
Kesinlikle
Öyle aşk insanı yer bitirir
Senin oldu mu?
Aşk öyle ama sevdiğin yerine başkası alabiliyorsa gerçekten onu o olduğu için sevmuş sayılır mısın
Aşk guzel şey ama oluru yoksa o sevdadan da vazgeçmek gerek
Platonik aşk tan bahsetmiyorum
bazen oluru yoktur evlenilse büyük sıkıntı olacağı bellidir baştan
Peki o aşka nolcak öyleyse başkasıyla devam edebiliyorsan zaten ayrılmak en doğrusu olur
keşke herkes sevdigiyle olabilse
Bence isteyen olur karsı taraf da aynı derecede istekli olmalı olmuyorsa yeterince istemiyordur
yani kısmen doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?