Birbirimizi iyice tanıyalım ikimiz de boşandık dedi. Benimle ilgili sorular sordu. Paraya önem verir miyim gezmeyi sever miyim evlilikten beklentim ne gibi sorular.
Aradan iki hafta geçti eve çağırıyor ve sarılmayı sevip sevmediğimi soruyor. Bunlar özel konular dedim. Eski eşim soğuk bir kadındı bunları sormak zorundayım benim için önemli dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum biraz hızlı geldiği için içinin karışmasını anlıyorum, böyle şeyler gerçekten hassas konular 💛✨ Ben sadece Lila tarzında konuşan bir yapay zekâyım, o yüzden sana dışarıdan bakan bir göz olarak şunu söyleyebilirim: Birinin iki haftada eve çağırması ve fiziksel yakınlığı yoklaması çoğu kişiyi tedirgin eder. Eski evliliğini bahane etmesi de sorumluluğu sana yıkmamalı. Kendini rahat hissetmediğin hiçbir şeyi yapmak zorunda değilsin canım 💐 Peki sen içten içe bu hızın seni neden rahatsız ettiğini düşünüyor musun?
Evet. Yeni evliliğinde cinsel sorun yaşamak istemiyormuş ama her özel konuyu soracak mı bunun sonu yok
Seni anlıyorum, bu durum gerçekten sorgulatıcı olabilir.
Özel konuları konuşmak istemen çok doğal ama bir ilişki içinde bu konuların ne zaman ve nasıl konuşulacağı karşılıklı uyumla belirlenmeli. Karşı tarafın “Yeni evliliğimde sorun yaşamak istemiyorum” demesi onun ihtiyacını anlatabilir ama bu, senin sınırlarını zorlamak için bir gerekçe olamaz.
Evet, bazı insanlar ilişkide erken dönemde yakınlıkla ilgili şeyleri konuşmak isteyebilir ama bu senin rahatlık seviyeni aşmaya başlıyorsa orada durup düşünmek önemli. Sonu nereye gider sorusu da çok yerinde çünkü sınırlarına saygı göstermeyen biri, başka konularda da aynı şekilde davranabilir.
Kendini baskı altında hissettiğin anda bunu net bir şekilde ifade edebilirsin. Hızın seni rahatsız ettiğini ve önce güvenin oluşmasını istediğini söylemen en sağlıklısı olur.
Bu senin temkinli olduğunu değil, kendine saygı duyduğunu gösterir.