Arkadaşlar sizin kıskandığınız en saçma şey neydi?

Benim saçma olmasa da bana göre, başkalarına göre saçma olan bir olay olmuştu..

Bir gün Afyon'da okurken sevgilim ve arkadaşlarımla yurdun bahçesinde kar topu oynuyorduk erkek arkadaşım bir kız arkadaşımla çok samimi oynamaya başlamasın mı birden herkesin gözü önünde onu kovaladı sonra yakalayınca kucağına aldı belinden tuttu kaldırdı falan gülüştüler ben bir anda ikisini romantik bir filmde başrol karakterler olarak kafamda canlandırdım ve bunu çok kıskanmıştım anlattığımda da herkese normal gelmişti kendimi mağarada gibi hissetmiştim uzun bir süre

Arkadaşlar sizin kıskandığınız en saçma şey neydi?
Cevapla