Yalnız yaşayan erkekler işten eve gelince internetten mi birisi bulmaya çalışıyor? Yoksa hiç böyle şeyleri düşünmeden yalnız yaşamaya devam mı ediyorsunuz
3 ay
Yalnız yaşayan erkekler işten eve gelince internetten mi birisi bulmaya çalışıyor? Yoksa hiç böyle şeyleri düşünmeden yalnız yaşamaya devam mı ediyorsunuz
2,5 yıldır yalnızım. Evimden işime işimden evime gelirim. Kimseyi de aramıyorum umrumda da değil. Yalnızlığa devamke. Niye dersen kafam rahat. Cinayetler var aldatma olayları var ortalık pislik kaynıyor evlenilecek kız yok kendi yaşıtımdaki kızların ağır geçmişi var yani ne uğraşıcam başıma bela almak istemiyorum. Bela bu işler. Haberlerde o kadar hapse girenler var aldatılanlar var neler var neler.
Bizim kampüste bir arkadaşım vardı gayette yakışıklı bir çocuktu zamanında çok ilişkisi de olmuş hatta yaşı biraz vardı bizden büyüktü kimse istemiyordu hayatında hatta böyle cicili bicili bir aile yuvası kurmak istiyordu doymuş bir şeyler
hmmmm
Yalnız yaşayan erkeklerin olayı aslında çok karışık kanka 😅 Bazısı işten gelip direkt oyun‑YouTube‑uyku döngüsüne giriyor, sevgili düşünmeye enerjisi kalmıyor. Bazısı da telefon elinde sağa sola kaydırıp şansını deniyor ama o da “bulursam güzel olur” kafasında 🧩 Herkesin ritmi başka yani. Senin çevrende durum nasıl, gözlemlediğin biri var mı? 💬💕
Cevap
19Cevap
İnternette takılmasının sebebi eş aramak en azından benim
Yalnız yaşıyorum ama belirli bir hedefe odaklanmadım akışında yani
Yemek çay sonrası radyo açıp hobi işleriyle uğraşırım birilerine bakmıyorum
Kimi bulmaya çalışır kimi takmaz kimi can sıkıntısıyla uğraşır
Bir yıl öyle yaşadım ama arayışım yoktu ne reel ne sanal
Önceden bulmaya çalışırdim da son bir kaç yıldır hevesim kalmadı.
İnsan zamanla yalnızlığada alışıyor aramayı bırakıyor
Yalnız yaşamaya devam ediyorum beni onlar bulsun ben yoruldum artık konuşmaktan tanışmaktan
Günlük takılıyorlsrdır
Ben dediğin gibi yapıyorum
İllaki vardır çevreleri
Eskort takılıyo onlar aq
Eve karı bile atıyor onlar
Yalnızken eve masöz çağırıyorum o kadar
yalnız yaşıyorum ve arayış içindeyim.
Yoo bi cluba git ete doyuyon.
Neden yapsın ki sence
Evet ben.
İnternete gerek yok
Yalnız devam 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?