Bir kız ya da bir erkek olarak hoşlandığınız ve almış olduğunuz en güzel iltifat neydi ya da sizin için söylenilen bir güzel söz ya da bir tabir de olabilir. Benimki sanırım el üstünde değil baş üstünde tutulmayı hak ediyorsun kraliçem'di.
Hoşunuza giden en güzel iltifat, söz ya da tabir neydi ve neden sizi bu kadar etkilemişti?
Valla beni en çok mutlu eden bir sevgili ya da arkadaştan değil minik bir kiz çocuğundan aldığım bir iltifattı. Bir eve ziyarete gitmistik 2 3 yaslarında bir torunları vardı. Kucağımda seviyordum. İki eliyle yüzümü avuçlarının içine alıp " aaa anne bak ne güzel gözleri var kocaman çizgi filmlerdeki gibi demişti"
1 iltifat almıştım. 28 yaşındayım hala etkisindeyim. Bu bana nie böyle bir şey dedi diye düşünüyorum shdhdhd hala düşünüyorum dhdhdhdhdh ne oldugunu yazamam boş ver hdhdhdh çok alakasız birisinden gelmişti ve neden böyle söylediginide anlamamıştım. Dhdhdh ne anlamda söyledigini anlamadım. İyi anlamda mi kötü anlamda mı söyledigini anlamadım. Yetmedi gittim edebiyat hocasına sordum. Hoca sana bunu kim dedi diye söyledi , aldıgım en garip, anlam veremedigim iltifattı. Hshdhd
ne çok şeyi taşıdın ne çok derdi yüklendin ne çok hüzne dayandın ne sorumlulukları kaldırdın diyerek Kendi omzumdan öpüyorum. - Yalnızca kendinize yaslanmayı, kendi omzunuzdan öpmeyi ve üstünüzü iyi örtmeyi unutmayın
Bunu yakın kız arkadaşım yolladi ben depresyonda iken kimseyle görüşmüyordum. Biliyor musun kendi omzumdan öperek iyileştim meger benim kimseye ihtiyacim yokmuş en cok kendime ihtiyacim varmış
Çok genel bir cevap olmuş biraz bağımsız gibi ama güzel bir şiir Franz Kafka, Victor Hugo, Özdemir Asaf çok kaliteli şairler olduğunu düşünüyorum her ne kadar Özdemir Asaf biraz romantizime kaçsa da anlamlı şiirleride var aklımda yer edinmiş biraz kesitten örnekler vereyim mesela ben Victor Hugo'nun şuanda popüler olan bir şiirinin bir kesitini söyleyeyim "Öldürmek için silah, hançer mi olmalı, Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olamaz mı. Diyor. Özdemir Asaf'ın şiirinde ise aklımda kalan şu; "Ben aslında sevmek değil, Seninle yaşlanmak istiyorum." Diyor kimisi bir anlam çıkarmasada çok anlamlı...
Bir manzara olduğundan habersiz duruşun.. Tek dizelik şiirim bu. Demişti benim için. Başka hiçbir kadın bana öyle iltifat etmedi. Ne kadar teşekkür etsem az.
Aslında ayni dünyaların insaniydiniz o seni o dunyada bulabildi görebildi ama sen ona eli uzatmadin. Kendince duvarlar ördün kendine o duvarin ardindan baktın ona. O duvarın bir kapisi olsaydi şu an ayni bahcede kahvelerinizi yudumluyordunuz. Aci bir tecrübe geçirmişsin
Yaşı benden büyüktü. Ben çok tecrübesizdim. Annesi hastaysı babası ayrıydı, kendisinin de kan hastalığı vardı. Tabi bu sebeplerden ötürü reddetmedim. Mesafe çok uzaktı, elimde bir işim bile yoktu dönemde, daha öğrenciydim. Ailemin onaylayacağı biri de değildi. Olmadı özetle.
Ailenin onaylayacaği biri olmama sözü sence de aşk imkansizliklarin işi değil midir? Her şeye rağmen ve herkese rağmen bir savaş. Sen daha migferini bile giymeden ben savaşmiyorum demişsin kisacası kaçmışsın. Zaten kiymetli olan şey o yaşadığıniz an idi. Tek üzüleceğin nokta bir daha o manzaranın hayatinda olmayacak. Şehrin gurultulu kalabaliklarinda şu an mutlu musun peki?
Miğferimi giymedim çünkü ortada savaşmaya değecek bir şey yoktu. Sanal ilişkiydi, görüntülü konuşmalardan öteye gitmemişti. Ben bulunduğum şehirden çıkamıyordum, o da öyle. 5 yıl sanal kalacak kadar kendimi de onu da yıpratmak istemedim. Bu 5 yıllık bekleyişin sonunda belki kokusu, belki başka bir huyu hoşuma gitmeyecekti. Sadece söylediği söz hoşuma gitti çünkü aldığım en iyi iltifat buydu. İkimiz için de en iyisini yaptım. Acı çekmeden bağlanmadan bitirdim. Muhtemelen şu an evlidir, ben de hayatıma devam ediyorum
Babam annemi 7 yil yüzünu dahi görmeden sadece mektuplaşarak sevmiş. Sen diyorsunki goruntulu konuşmadan başka bir şey yoktu. Emek vermemişsin ki tek dizelik şiir kalmis avuclarinda şiirin geri kalanini çikarın için heba etmişsin. Üzüldüm konuştukca aslinda suçun kimde olduğunu anlamış olduk.
Kraliçem lafı zaten çıtayı Everest’e dikmiş, onu diyene bir alkış bırakıyorum 👑✨ İnsan kendini gerçekten değerli hissedince o söz kalbe mühür gibi işleniyor.
Benim en etkilendiğim iltifat “senin yanında kendim olabiliyorum” olmuştu. Çünkü güzellik geçer, enerji değişir ama birinin ruhuna güven vermek… işte o aşırı kıymetli 💙 Sen sence o sözü kimden duyunca daha anlamlı olurdu, doğru kişiden mi yoksa hoşlandığından mı? 😏
Kesinlikle değiştirmiyor bozmuyor birşeyi şarkı sözü diye geçiştirirse işler sıkıntı çok değerli bir söz dediğim gibi bahsetmeye çalıştığın şey mükemmel
Bana edildi tabii ama duyduğum en hoş cümle bi eşyasına bakarken çekinmiştim pahalı bi eşyaydı helal parayla alındı o istediğin gibi bakabilirsin bi şey olmaz demişti duyduğum en güzel cümlelerden ilk sıraya girdi
Kalbi çok güzel bir insansın demişti birisi. Fiziksel/maddi şeyler elde edilebilir değiştirilebilir şeyler ama karakterin, çizgilerin, duruşun seni sen yapan şeylerdir. Bu tarz övgüler açıkçası benim çok daha hoşuma gider