Kadınların birbirlerini övmesi yine tatlı da bunu erkekler yapsa düşünsenize nasıl olur 😆😅🤣;
-Mahmut abi yerim seni
-Ya kuzummmm
-Süleyman balımsın
-Aşkımsın Muhittin.
Kadınların birbirlerini övmesi yine tatlı da bunu erkekler yapsa düşünsenize nasıl olur 😆😅🤣;
-Mahmut abi yerim seni
-Ya kuzummmm
-Süleyman balımsın
-Aşkımsın Muhittin.
Bir tık komik geliyor bana da. Doğru kişiden gelince tatlı bulunabilir ama fazla zorlanınca kulağa yapay oturuyor. Bazı hitaplar içten olunca güzel, bazıları ise insanı istemeden güldürüyor. Balımsu falan deyince benim gözümde romantikten çok şirinlik yapmaya çalışan bir enerji oluşuyor. Yani tamamen his ve söyleyen kişiye bağlı ama dışarıdan bakınca hafif komik durduğu da gerçek.
Kesinlikle komik ve yapmacik
Evet bana ergen gibi geliyorlar. ilk başta bir şey demem ama baktım ki aşkımsu falan diyor siler geçerim one öyle ergenler gibi :D bu kadar da olunmaz her önüne gelene kocam aşkım demek genişliktir
Birebjr ayni fikirdeyim Bariscigim.😊👏👏
Teşekkür ederim abla 🥰🥰
Neden komik olsun? Herkesin kendine has bir konuşma tarzı vardır, gayet de kullanılabilir. Asıl komik olan o tarz konuşmanın altında gayet masum bir niyet yatarken hemcinsleri olarak bunları kötü niyete çekmek için elinizden geleni yapmanız ve başkasını gömerek yükseleceğinizi sanmanızdır.
Ne güzel açıklamışsın Angela ama bu yorum soru sahibinin sinirini bozacak bir yorum muhtemelen yorumu okur okumaz hemen siler boşuna dememişler kadının en büyük düşmanı yine kadındır diye
Silmek ne yaaa, ben o yorumu eic secimm gonlunuz olsun 😬
şahsen bir arkadaşıma bebeğimsin mehmetim demem. bir erkekte bana tatım bebeğim vs diye seslensin istemem. niyetin masum olması onlar için bunun normal ya da tatlı bişey olması bunu güzelleyebileceğimiz anlamına gelmezki. aşırı derecede itici bir durum bu. beğenen beğenir kendi bilir bu dünyanın geneli için itici olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
@cheekystaff erkeklere denmez zaten bunu doğru bulmuyorum ben kızlara denmesinde bir sakınca görmüyorum.
sen sorunun açıklamasını dikkatli okudun mu?
Okudum, bunu erkekler yapsa nasıl olurdu deyip onları yazmış asıl sen düzgün okudun mu?
hah aynen dediğin gibi konu erkeklerin birbiri ile böyle konuşması.. ha sen yok anlamak istediğim yerden yorum yapıyorum diyorsan sıkıntı yok..
bir diğer meselede kız kıza bile olsa Aşkımsu ne. okadar ülke gördüm hiçbirinde böyle mal hitaplar yok.
Hahaha keske bu yorumu senin cvbina atlayan ilk arkdsa da yapsaydin da uzamasaydi bu konu bu kadar 😅🤣😝
Bence onların birbirlerine olan iltifatları daha komik zaten
-Lan ne bilmem ne adamsın
-sen de az bilmem ne değilsin
-bilmem neren boynuma
-var ya abi karı olsaydım ilk sana bilmem ne
Bilmem neyi siz uygunluğa göre değişin işte 😅
Evet ozellikle de son soz bomba 🤣🥳
birçok erkekten duymuşumdur bunu ; ben karı olsaydım kesin yollu oldurdum diye 🤭🤭
Sjjsjs gözümde canlandı, Mahmut abi “balımsın” deyince mahalle kahvesi bir anda pembe filtreye dönüyor resmen 😅💖 Bence kadınların birbirine böyle konuşması tatlı bir sisterhood enerjisi veriyor ama erkekler yapınca toplum panikliyor hemen. Halbuki sevgi dili bu ya, ne var yani? 😌 Sen gerçekten komik mi buluyorsun yoksa alışık olmadığın için mi garip geliyor beybisi? 😜✨
Cevap
49Cevap
Aklıma biri geldi öyle konuşan ay ne itici hfjd
Evet şu koca sitede soruyu ustune alinan tek arkdsi diyorsun galiba 😅🤭🤭
Çok komik ve ergence geliyor bu tarz konuşmalar
Kesinliklw ergence, sirf dikkat cekmek icin gibi😏
Beybisi derim yeğenime derim çoluk çocuğa derim çünkü çok tatlılar hakkaten yerim 😂😂 Koskoca adama beybisi aşkımsu denmez tabi
Aahaha haklisin 😅
O da bana ablış diyor aşkımız büyük 😂😂
Oyy Allah bozmasin ne guzel 🙏🥰🥰
Teşekkür ederiz 💕💕
Aşkımsu, balımsu, beybisi, aşkısı, aşkitom komik ama tatlı
https://youtu. be/-NUZNU1ktTk? si=XtR-hn9rh9RaCrjW
Ahahaha bomba 😝😬
Dilberay can yaa 🥰
Amin 😇🙏
Hemcinsime bir diyemem bazı kelimeleri basitleştiremiyorum içimden gelmeyene canım bile diyemem
Aaa oyle deme ama canımsu 😬😬🤣
Lütfen hanımefendicim bana dobra olunuz jhg
Kobra olmasin o cancagzimsu 😆😅🐍
🤢
Böyle konusmadigimizi nerden biliyorsun :)).. özellikle kahvehanelerde neler söyleniyor ama bu bir sır :))
Ayy senden de beklerim ayol 😉🥰
Sevgiyi dile döküyoruz diye eleştiriliyor iş vay be.. küfür argo mu konusalim hayret bişi :)))))
Yok yok konusma bebegimsu, agzina aci biber surerim bak 🤫
Ben sabahları Muhittin abi gülüşün kadar sıcak bir çay verirmisin diyorum adam mutlu oluyor ne var yani :))
Ahaha alemsin var yaa 😅🤣🤪
Senle takilmak lazim
Haha adama böyle bir şey desem bir gelsene sen benle der.. sonrasını düşünmek dahi istemiyorum :)))
sonrasında ben de gelebilir miyim abi, izleyici olarak 🤭🤭😍
Tabii 1000 Euro + KDV..:))
@wkertenkele komik kaçardı ama
Kadınların bu tarz konuşması bence güzel. Gariplik değil zenginlik diyelim 😂😂
haklısın beybisi, herkesler kimselere karışamaz 😅😅🤪
Sende zenginmişsin hahha 🤣
😎😎😎
Bu sitede birbirlerine yılansu diyenler de gördüm 😀
Wuhuu, bak bunlar da bir ust kademesiymisss 😆🤣🤭🤭
Biraz komik geliyor ama belli yaştaki kişilere de yakışmıyor
Ergence bisi dimi 😆😅😝
Evet
Ergenler ya bunları yapanlar çoluk çocuk işi
Haklisin aşkımsu 😬🥰🥳
😅😅😝
Ne guluon, komik mi 😤
Bak savas cikicak. sen hala burada canim cicim balimsu de
Ahahah manyak. Güldürme gelirler bak 😝🫣
Abooo ni didi 🫣🫣
Töbeee töbeee evladimsu yaaa. Senin agzin neler söyliiii 🤦🏻♀️
Kime dion sen canimsucumm, bak burada oyle havada gezen her muhabbeti ustune alinan ergenler var, ayip oluoo 😝🤫🤫
Eferin eferjn
Akli başında adamın hali başka 😬😎😎
Bunu erkeklerin yapması da çok itici.. nereye kusuyorum 🤦🏻
Ayy oyle deme ama şekerim yaaa, hic yakisti mi sana ayol 😏
🙃🙃
Canimsusunnn 🥰
Canimsu'sun iste
Saaaa didim
üstüne bile alinmadi adam 😆😆
youtube.com/shorts/4qtgcuMthFQ?is=7rJmwhwrVonY3shS
Piki cicimsucum 🥰
Ayy boyle sulu sulu vıcık vıcık olunca da cok karisiomus beee 🥴😆😅
sana da hayırlı cumalar sevgili din gardaşım 😇😇
Tenis raketiyle ağzına vurup sonra ağızlarına canlı balık tepesim geliyor
Ahahah 😅🤣
Komik gelmiyor ama sonuna su konulması itici geliyor.
O zmn beybisi diyim sana 😆😅
Olur 😹.
🙃🙃😝
Ben de bebişko diyorum 😹.
Bak o da acaiip mantikli bebiskomm 😬
Evet 😹.
Su ile sıkıntıları olabilir. Belediyelik olay bence. 😀
Ahahah 😅🤣
Kadınların konuşması da aşırı samimiyetsiz, tasvip etmiyoruz
Bn de hic sewmem 🥴😏
Soru bana açılmış ne çok batıyorum insanlara ya herseyim bir olay aşkımsuuu sfsfa hayır hiç komik gelmiyor asıl bunu komik sananlar bana komik geliyor bebeğimsuu
Bak simdi yaa, sen ne diye ustune alindin ki? Tek sen mi varsin sanki bu sekilde konusan 😊😊
Hem oyle bir amacim olsa acikla kismina bunlari mi yazardim 🙃
Aynen bebeğimsuu karşında geriden gelen zekalı biri var ya acınası bir durumdasın yazık üzülüyorum sana bu kadar kadın düşmanı olmayın hemcinslerinizi kıskanmayın neyse sen kertenkele olup insanları korkutmaya devam et ben aşkokuşko halimden memnunum hadi bayyss
neden baziları tüm dünya onların etrafında dönüyor sanıyor anlamıyorum 🤦🏻♀️
gerçi anlamaya da gerek yok yaşına veriyorum 😏😏 seninle ne derdim var ki soru acayim ben, kalemim bile degilsin..
Neyse biraz daha yaşın büyüyüp olgunlaştığında bu hayatta kimseyi zerre kadar takmaman gerektiğini anlarsın beybisi 😉😇😎
Kadınlar için de düşündürücü hitap şekilleri olmuyor değil. Aşkım yerine aşkom deyince beynime değişik uyarılar gidiyor.
Kadınlar arasında da bu konuşma şekli bana hitap etmiyor ama bazılarında sempatik durabiliyo :))
Babişkolarının biricik kuzukları onlar ablası
Botokslu dudaklarıyla harf okuyamadıkları için kalın seslilere yatkınlar.
Hiç sevmiyorum birde kırılacak gibi aşırı kibar şekilde söylerler ya
Yaklaşık 20 yıldır gelişigüzel erkek kız Fark etmez her ki ve çiçeğim diyorum
Wman erkekler demesin sizde kalsın aşkımsu😂😂
yani saçma düzgünce konuşmak varken hiç samimi gelmez bu tarz kelimeler
Suları kaldırsak bile çok iyi sayılmaz aslında.
Geliyor Balımsu :D
Komik oldum mu aşkımsu :D
Biz genelde adamin dibisin veya daha argo söylemler
Yıka yağla sevmem ben 😏
İnsanları kimseye bir zararı yoksa olduğu gibi kabul etmekte fayda var.
Ergenliğin en üst leveli sjshsbshdbe
😄😅🤣
Komiklikten ziyade samimi gelmiyor.
Kesinlikle çok yapmacık
Komikten ziyade saçma geliyor
Dimi ama beybisu 🤣😝
Ağzına bi koyacaksın onların varya
😆😅😅🤣
Erkekler yapmıyor mu sanıyorsunuz😅
Nasil yapiolar balimsu? Bi anlatsana hadi 🙃🙃
En yakın kankam bana kuzumda der birtanemde der😂😂
Ve baska arkadaslarımda canım hayatım dediğini gördm hep
Himm bak bunlari ogrendigim iyi oldu 😆
Neden iyi oldu😂
Yapmacık geliyor bana.
Bana da 😏
Vıcık vıcık ve samimiyetsiz geliyor.
Bence de 😏
Böceğim diye sevsinler 🤣
Bocegimsu olur o 😅🤣
Susuz kuru kuru sevsinler 🤣🤣
Trajikomiksu jdsfjdsfsh
Ahaha 😅🤣
Komik değil, itici geliyor 😏😬
Kesinlikle
He valla komik geliyor ehehh
😄😅🤣
Hiç sevmemm itici gelirrr
Aynen yaa ben de gicik olurum 🥴
Mide bulandırıcı geliyor ergenuslar yaa
Aynen yaaa ergen kafalilar😏😏
İğrenç.. 😂
Komik değilde samimi gelmiyor
mümkünse bana da hitap etmesinler balımsu diye
Aşırı tatlı geliyor bana ya
Kadınlar farklı bir dünyadan geliyorlar.
Kim napiyorsa yapsin ya 😀
Evet öyle aşkooo 🫠🫠
Evet sevimli geliyor :)
Beybisi diyenler de komik geliyo
Ben bazen yapıyorum shshshhshs
Ben sultan süleyman diyom
İtici vfhb
Hem komik hem itici geliyor
Saçma geliyo bana
Komik değilde tuhafa yakın saçma geliyor
Haa bana saçma gelen başkasına mantıklı gelir herkesin kendi zevkidir karışmam. Ben sevmem başkası sever bunu yargılamak karışmak bana düşmez. Ben işin ucu bana dokunuyor mu dokun muyor mu ona bakarım. Dokunmakdıktan sonra bana ne kim nasıl konuşuyorsa.
Balimsu ne yeniliyor mu
Muahaha ağır abiliği bıraksınlar aaaacilen...
Ya😂 çok komik olurdu
Kadınların her şeyi sahte zaten...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?