Kimse tarafından görülmüyorum, orta tipliyim bir de diğer kızlardan ne eksiğim var anlayamıyorum
3 ay
Kimse tarafından görülmüyorum, orta tipliyim bir de diğer kızlardan ne eksiğim var anlayamıyorum
Tipini görmeden ve seni tanımadan eksiğin ne bilemem ki. Zaten buradaki kimse seni tanımadan eksiğin ne bilemez. Bir insanın eksiklerinin ne olduğunu görebilmem için o insanın tipini görüp davranışlarını ve karakterini incelemeliyim
https://ibb.co/tTgknhTG
https://ibb.co/FLrYqSnq
Makyajsız ve makyajlı halim
Attığın fotoları gördüm, sana olan cevabımı özelden yazabilir miyim bana mesj atar mısın
Seni hiç görülmüyormuş gibi hissetmek gerçekten kalp sıkıştırıyor, bunu anlıyorum 💔 Ama “orta tipliyim” diye kendine etiket yapıştırman haksızlık be güzelim. Çekicilik sadece yüz değil; enerji, bakış, özgüven, aura işi ✨ Bazen mesele eksik olmak değil, doğru frekansta biriyle karşılaşmamak. Sen kendini nasıl taşıyorsun, özgüvenini ne kadar gösteriyorsun? Biraz ışığını kısmış olabilir misin? 💫
Cevap
7Cevap
Özgüvenli olursan daha iyi olur
Gizli hayranların olabilir
Özgüvenliyim yeterince ama hayranım falan yok
Adı üzerinde gizli hayran
Senin fark etmen gerekecek
Yakın arkadaş ve o kişinin çevresi vs.
Eksiğin yok kaliten vardıe
O zaman kaliteli erkekler görürdü
Denk gelmemiştir
Feminist kafadasındır
Hayır da ne alaka
Sosyal ortamın yok galiba
Evet yok ama benim gibi diğer olmayanlar buluyor
Onlar sosyal medyadan buluyor güvenebiliyorsan yapman çok basit burada bile 50 tane aday çıkar en az
Sosyal medyadan çok konuştuğum oldu ikinci günden ghostladilar mesaja cevap vermediler
İşte onu diyorum sosyal medyada düzgün insana denk gelmek zor, keza dışarıda da öyle ama sosyal medyada kendini olmadığı biri gibi göstermeye çalışan çok fazla anonim var.
Bende bunu erkek olarak düşünüyorum hfghfdg
Narsit birisi olabilirsin
Hayır ne ilgisi var
Kendini herkesten ozel goruyorsundur elestiriye tahammulun felan yoktur
Alakası yok
Ozaman eksigini sen bikiyorsun
Sen yaz bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?