Aldatılan ve saygısızlık gören biri olarak ayrılık acısını en hızlı nasıl atlatabilirim?

2 senelik ilişkim bitti, ve sudan saçma sebeplerden değil ciddi sebeplerden, aldatma, hakaret, aileye saygısızlık vs vs... onunla bir daha olmayacağım bu saygısızlığı kendime yapmayacağım ve bu yüzden canım çok yanıyor, onunla barışmak istediğimden değil, onu yanlış tanıdığım için, 2 senemi heba ettiğim için, anılar geliyor hep aklıma bir daha okqdar mutlu olamicam belki diyorum napmalıyım bilmiyorum

Aldatılan ve saygısızlık gören biri olarak ayrılık acısını en hızlı nasıl atlatabilirim?
Cevapla