Kadınlar ilişkide canı acıdığında zevk almayı sevemez mi, bende bir gariplik mi var?

ya bakın ben kendimi bildim bileli ilişkide baskın taraf olmak istemedim ve ilişki yaşarken de canım acıdığında daha çok zevk veriyor bana. daha önce bu konuyla ilgili başka bir sorunun cevaplarını okurken kadınlar canı acıdığında mutsuz olur korkmaya başlar gibi şeyler söylemişler bazıları. Gerçekten öyle olduğunu düşünmüyorum ben ilişki sırasında biraz zorlanmayı seviyorum. Ama bunu partnerime söylemekten de çekiniyorum biraz. Kendi kendine anladı sanırım hoşlandığımı, hem utanıyorum hem de aşırı zevk alıyorum kadınlar gerçekten ilişki sırasında biraz canlarının yanmalarından hoşlanmıyor mu?

Kadınlar ilişkide canı acıdığında zevk almayı sevemez mi, bende bir gariplik mi var?
Cevapla