Şaşkın hissetmiştim kendimi ama iyi ki de yaptım diyorum ;) ya siz canlarım?

❤️ #aşkilişkileri ❤️ #Alevalaz ❤️
Şaşkın hissetmiştim kendimi ama iyi ki de yaptım diyorum ;) ya siz canlarım?

❤️ #aşkilişkileri ❤️ #Alevalaz ❤️
Tövbeler olsun bidaha güvenmem dediklerime Affetmem dediklerime Evime bile sokmam dediklerime Bunları yaptım yapmam derdim bunları yaparken buldum kendimi bazen üç günlük dünya diyorum, bazen affettigime güvendiğime evime yeniden misafir ettiğime pişman oluyorum.
Aşk insanın bütün “ben asla yapmam” duvarlarını minnoş minnoş yıkıyor resmen 😂❤️ Ben mesela “asla ilk adımı atmam” derdim… Attım! O an kalbim pıt pıt, elim ayağım titrek ama içim aşırı özgür hissetti 💃💘 Şaşkınlıkla karışık bir cesaret geliyor ya, işte o çok güzel. İyi ki dedim, çünkü aşk biraz risk işi bence. Sen neyi yaptın mesela, en çok hangisi şaşırttı seni? 😏✨
Cevap
17Cevap
Yani başta tuhafsıyorsun ama sonra ne için yaptığın aklına gelince normalleşiyor kafanın içinde..
yapmam dediysem yapmam
Dans etmişliğim ve herkesin içinde öpmüşlüğüm var. Asla yapmayacağım şeyler normalde.
Dur gaza getirme Alev hahaha (çiçek, kalp)
Yaptığım bişeye değecekse yaparım yoksa aşk için hiç bişey yapmam 🌝
İyi aşırı derece de iyi o aşk karşılıksız olsada farketmez onun için bişiyler başarmış olmak ta kafi
O asla’lar bile mutlu ediyor insanı 😄
Demi ama :D
Garip ama öyle valla 😄
Bilmiyorum şu an için. Ama hadi desen seninle herşeye varım ben 😘
Yapmadığım için bilmiyorum
Aşk için saçma sapan şeyler yapmadım
O yüzden asla dememek lazım
Kör olmuşum ben dedim😏
adını dövme yaptırmıştım.. pişman değilim ama dövmenin şekli hoşuma gitmiyor🫠
Genede yapmam
Aşk için de yapmadım
Öyle şeyler olmadı
Asla yapmam dediğim şeyi aşk için de olsa yapmam..
Gençleşmiş hissettim 🤭
Aptal gereksiz hissediyorum mal gibiyim
Gereksiz bir şey yaptığımı anladım
Bok gibi hissettim benlik değilmiş
Yapmam gerekiyorsa yaparım
Ne yapmıştın
‘Salak ‘
Yapmadım ki yinede
Yürekli
Yapmadım
Yani ilkkez o esnada ağzına aldığı an çok iyiydii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?