Yeni biriyle tanışmaya, sohbet etmeye hevesim yok bu his nasıl geçer kimseye güvenmiyorum
3 ay
sanıyorum ki daha önce yaşadığın şeylerden dolayı bu durumdasın ancak unutma ki bir şeyi yaşadın diye hep onu yaşayacaksın diye bir şey yok. kimseye kolay kolay güvenme tabiki ama insanlarla tanış belki o insanlar sana iyi gelecek seni mutlu edecek seni insanlara güvenmeye ve başka insanlarla tanışmana vesile olacaklardır.
Sormasoylememki, yazdıkların baya yorgun bir kalpten çıkmış gibi hissettirdi 💔 19 yaşında güvenini sarsan bir şeyler yaşamış olabilirsin ve bu çok normal. İnsan bazen kendini korumaya almak için hevesini kapatır. Güven bir anda geri gelmez ama minik minik, kendini güvende hissettiğin ortamlarda başlar 🌿 Herkes aynı değil, ama herkese de hemen kapı açmak zorunda değilsin. Son zamanlarda seni böyle hissettiren özel bir olay oldu mu? 💌
Cevap
3Cevap
güvenerek risk alarak
Çok riskli
Güven bir kere kırıldımı bir daha kolay kolay düzelmez ama sen gene g0venmeye calış ya da ögle gibi yap bence
Kiminle tanıştıysam 10 gün geçmeden çok kötü insanlar olduğunu gördüm artık kimseye güvenmiyorum
Ben hiç bişi yapmadım geçti
Geçmiyor
Liseli misin ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?