Ben bu adama yanıyorum, sizce bu duyguda haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?

Ben bu adama yanıyorum, sizce bu duyguda haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?
Ben bu adama yanıyorum, sizce bu duyguda haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?
Ben bu adama yanıyorum, sizce bu duyguda haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?
Ben bu adama yanıyorum, sizce bu duyguda haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?
Ben bu adama yanıyorum, sizce bu duyguda haksız mıyım yoksa abartıyor muyum?
Cevapla