Valla sinir oluyorum bu erkeklerin prensesligi nereye kadar?

İkinci buluşmada arabaya bin seni bırakayım dedi bende istemedim ona güvenmediğimi düşünüp alınmış soğuk yapıyor günaydın canım falan yazıyorum kuru kuru günaydın yazıyor konuşmak istemiyor musun dedim istiyorum dedi ama hâlâ soğuk yapıyor kaçan kovalanır diyolar gerçekten öyle ben onu kaybetmek istemiyorum ama kovalamakta istemiyorum napcam ya off

Güncellemeler
3 ay
yazmış şimdi "düzelteyim ozmn günaydın canım" yazdı bu kezde
Valla sinir oluyorum bu erkeklerin prensesligi nereye kadar?
Cevapla