İmkansız ilişkiye rağmen flörtüm neden benden vazgeçmiyor bende ondan ve üzülsek de nolur deneyelim diyor, napmalıyım?

Not: İlk kez sevildiğimi hissettirdi.

Asla üzmek istemiyorum zaten yaralı bir çocuk. Çok yalnız, güzel kalpli, istesem de kıyamam. Bitirecekken zaten bağlandığını itiraf etti, ben de bağlanmışım yalan yok ama ayrı dünyalar ve ben bunu bile bile bırakmak istemiyorum.

Engel çok fazla, en başta da ailem istemeyecek, vb. Kendimi ona bıraksam her şeyi aşarız gibi ama korkuyorum hiç sevgilim olmadı, zorluk çekmedim, onu üzmekten, onun kadar güçlü kalamamaktan korkuyorum.

İmkansız ilişkiye rağmen flörtüm neden benden vazgeçmiyor bende ondan ve üzülsek de nolur deneyelim diyor, napmalıyım?
Cevapla