İstesenizde olduramadınız ama karşılıklı çok saf derin sevginiz olan bi insan oldu mu , vaz geçtim sanıyorum geçemiyorum?

4 sene oldu kimseyi sevemedim sevdim sandım ama bir araya gelince de toxic oluyor ama kopamıyoruz kimse de onun gibi güvenilir ve bana bağlı gelmiyor ve gerçekten beni seviyordu benden sonra çok değişti kötü niyette nasıl bi yol izlemeliyim bilmiyorum😔
İstesenizde olduramadınız ama karşılıklı çok saf derin sevginiz olan bi insan oldu mu , vaz geçtim sanıyorum geçemiyorum?
Cevapla