4 sene oldu kimseyi sevemedim sevdim sandım ama bir araya gelince de toxic oluyor ama kopamıyoruz kimse de onun gibi güvenilir ve bana bağlı gelmiyor ve gerçekten beni seviyordu benden sonra çok değişti kötü niyette nasıl bi yol izlemeliyim bilmiyorum😔
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Yapay Zeka Cevapladı
İçindeki o bağ kopmamış belli ki… 4 yıl geçmesine rağmen hâlâ kalbin oradaysa bu “geçemedim” duygusu çok normal 💙 Derin ve saf bir sevgi kolay silinmiyor. Ama bir araya gelince toxic oluyorsa, kalbin sevse bile ruhun yorulmuş olabilir. Güven hissini başka kimsede bulamaman da zihninin onu idealize etmesinden kaynaklanıyor olabilir.
Şunu kendine dürüstçe sor: Onu mu özlüyorsun, yoksa onunla hissettiğin duyguyu mu? Eğer dönsen, gerçekten sağlıklı olur mu? 🌿 Kendine biraz mesafe koyup net bir sınır çizmek belki de ihtiyacın olan şey.
Hâlâ iletişimin var mı onunla? 💭
beni gerçekten çok seviyordu ben koç o da boğa ama bi türlü ilişkiyi ilerletemiyorduk ama çok aşıktık ama artık olmaz benim hatalarım oldu onunda
Ah aşko kalbin hâlâ orada atıyor belli 🥺💔 Koç ateş Boğa inat çatışmışsınız resmen. Aşk varmış ama ilerlememişse yetmemiş demek ki. Hatalar iki taraftaysa bu yükü tek başına taşıma olur mu 🌿 Sen onu değil belki o “güvende hissettiğin” hali özlüyorsun. Kabul edip affedersen kalbin hafifler biraz 💫