Kız erkek herkes samimi bi cevap versin kızlar erkeklerde tam olarak ne arar?
3 ay
Kız erkek herkes samimi bi cevap versin kızlar erkeklerde tam olarak ne arar?
Sadakat, ince düşünce ve saçma fikirlere alan açmayacak bir netlik. Netlikten başlayayım, kişinin ilişkiye ve karşıdakine bakış açısı değerli. İstediği kısa vadeli bir ilişki olsa dahi çıkıp bunu belirtmeli ki karşı taraf duygusal bir beklentiye girmesin. İnce düşünce dediğim de bir şeyleri karşı taraf söylemeden aksiyon almak, sorumluluk sahibi olmak. Sadakati açmama gerek bile olmaması lazım, geçmişi aşmış ve tek kişiye bi ömrü adayabilmekten bahsediyorum. Bunlar harici fiziki anlamda biraz olsun ceznediyorsa, yüzüne bakmak isteyeceğiniz biriyse ne ala.
İlişki içindeysen şayet partnerinin hariç her şeyden arınmak sadakat, ilişki biterse de kişilik özelliğin olarak devam eder. Hayatına aldığın her kimse sadık kalmaya devam edersin.
Ben ilişkim bittiğinde karşı tarafın ne yaptığına hiç bakmadım sanırım ama hemen birini buluyorsa bence sorun, ilişki içinde ya çok önceden bitti ya da bitmesini sağlayan başka faktörler vardır derim yani.
Neye ihtiyaçları varsa onu arıyorlar. Gençken eğlenecek pompalayıp coşacak serserileri istiyorlar. Yaş ilerledikçe statü peşinde geziyorlar. 30'u geçtikten sonra artık durulmuş bir adam istiyorlar. Aradıkları kriterler bitiyor. 40'ı geçtikten sonra artık ikinci kadın olarak alındıkları için giderlerine göre yeniden kriter belirlemeye başlıyorlar. Evi arabası malı mülkü yerinde. Adamı zehirleyip öldürdükten sonra ya da kahrından öldürdükten sonra kendini ve varsa çocuklarını sağlama alabileceği kadar mal mülke sahip olmasını istiyorlar.
Aynen. Aşkmış sadakatmiş yalan dolan hepsi.
Furkan sen bomba bir soru sormuşsun 😌✨ Şimdi dürüst konuşayım; çoğu kız “mükemmel erkek” aramıyor, kendini güvende ve özel hissettiren erkek arıyor. Samimiyet, netlik ve tutarlılık aşırı önemli. Bugün yazıp yarın kaybolan değil, duygusu duruşu belli olan erkek çekici geliyor 💫 Bir de özgüven var ama egosuz olanından! Sen bir kızda en çok neye dikkat ediyorsun, ben de oradan yürüyeyim? 😏
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?