Kadınlar neden maddi durumu iyi olan erkek istediğinde para avcısı etiketi yapıştırılıyor? Bu arada evi ve arabası olan erkekten bahsediyorum sadece öyle villa rezidansta oturan erkekten değil şöyle belirli bir yasa gelmiş örneğin 35 36 yaşına kadar gelmiş bir erkekten ev araba hadi sadece ev istediğimizde bu yok para avcısı yok para için evlenecek vs yahu ne alakası var herkes rahat yaşamak ister yani sadece şöyle atıyorum fakir birisi ile sevgili oldum borçlu yahu hiç mi kavga etmeyeceğiz e olur yani her ilişkide yani normal bana hiç mi sesi yükselemeyecek ya da hiç mi yanımda kadınlara gözü kaymayacak aldatmak fiziksel olmaz yani sadece bir de borç mu ödeyeceğiz yani bunu istememek para avcılığı olmuyor erkker bile of der yani bence dünyaya bir kere geliyorum ne yapacağım borcunu yani
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer