Hem terk edip hem geri geliyorsunuz..
Sonra bir şey olmamış gibi devam edelim diyorsunuz Allah Allah...
Hem terk edip hem geri geliyorsunuz..
Sonra bir şey olmamış gibi devam edelim diyorsunuz Allah Allah...
Cevap
6Cevap
Ve kadınlar da bunu hep yiyor ve hiçbir şey olmamış gibi onları kabuk ediyor…
Konuşmayı kesti 1 ay hiç yazmadı sonra birden aradı falan merak edip açtım bulşlm dedi gittim diger gün de buluştuk yknlştk da bilerek yaptm... Sonra ertesi gün hiç yazmadm hyrdr neden yazmyorsun dedi bnden mesaj mi bekliyorsun dedim beklemiymmi demiş 1 Aydr yazşmyoruz hiç yazmadın.. şu an yazsam ne fayda edeckki 1 ay içinde benim için bittin dedim.. bisy olmamış gbi davrnyor cidden normal mi
Şansını deneyip olumsuz sonuçlanınca elde olanla devam yine diyorlar
Konuşmayı kesti 1 ay hiç yazmadı sonra birden aradı falan merak edip açtım bulşlm dedi gittim diger gün de buluştuk yknlştk da bilerek yaptm... Sonra ertesi gün hiç yazmadm hyrdr neden yazmyorsun dedi bnden mesaj mi bekliyorsun dedim beklemiymmi demiş 1 Aydr yazşmyoruz hiç yazmadın.. şu an yazsam ne fayda edeckki 1 ay içinde benim için bittin dedim.. bisy olmamış gbi davrnyor cidden normal mi
Ben de bunu anlamış değilim, daha bugün biri yazdı geri, ulan sendin konuşmayı kesen ne diye geri yazıyon görüşmek istiyon
Geçti dedim, güven vermiyorlar o yüzden şut.
Suç sende alıştırmışsın bas tekmeyi görsün geri gelebiliyor mu
Konuşmayı kesti 1 ay hiç yazmadı sonra birden aradı falan merak edip açtım bulşlm dedi gittim diger gün de buluştuk yknlştk da bilerek yaptm... Sonra ertesi gün hiç yazmadm hyrdr neden yazmyorsun dedi bnden mesaj mi bekliyorsun dedim beklemiymmi demiş 1 Aydr yazşmyoruz hiç yazmadın.. şu an yazsam ne fayda edeckki 1 ay içinde benim için bittin dedim.. bisy olmamış gbi davrnyor cidden normal mi
Degil ama keşke yakınlaşmaaydın anlasaydı yani sen onu ödüllendirmişsin ykınlaşarak
Evet yaptm artık.. bir dah elim eline değmiycek... Bitti benim. icin..
Aynen öyle biraz süründür ya akıllı ol canı isteyince sanaa ulaşamasın zor ol
Daha işim olmaz.
İnşallah böyle deyip haftaya buluştum deme bana
Yok gerçekten daha fazla o insanla günaha girmek istemiyorum yeter...
Seni kullanıyor kullandırma. hormonların seni yine ona götürebilir dikkat et
Biliyorum herşeyin farkındayım... Ama artık boyun eğmem.. istesem şu dk kadın bulurum diyor o gece amacm kadın kız değil.. senin için geldim diyor bide...
Okuyormusun sen çalışıyormusun
Hiçbiri.. evdym
Uykun yoksa konuşalım. nöbetteyim ben
Tm
Aynısını kızlar da yapıyor
Konuşmayı kesti 1 ay hiç yazmadı sonra birden aradı falan merak edip açtım bulşlm dedi gittim diger gün de buluştuk yknlştk da bilerek yaptm... Sonra ertesi gün hiç yazmadm hyrdr neden yazmyorsun dedi bnden mesaj mi bekliyorsun dedim beklemiymmi demiş 1 Aydr yazşmyoruz hiç yazmadın.. şu an yazsam ne fayda edeckki 1 ay içinde benim için bittin dedim.. bisy olmamış gbi davrnyor cidden normal mi
Kesinlikle değil. Sen onun için çantada kekliksin çünkü. Huyun yumuşak belli ki seni kullanıyor. Kız bulsun senden ayrılacak haberin olsun
1 ay önce ayrıldı zsten diyom ya 1 ay yazmsdi... koskoca 1 ay.. bitti yani... bnim icin şimdi gelmiş bişey olmamış gbi yazıyor.. bnden mesaj bekleme artık dedim.
Hala yvsk gibi yazıyordur sana
Yazıyor valla... sabh günaydın demiş hyrdr niye yazmyorsun diyor ) mj mi bekliyorsun bnden dedim beklemiymmi diyor ) Adama bak ya bildiğin unutmuşken gelmiş manipüle ediyor beni
Başarılı da olmuş sanki
Yok.. bnden mesaj beklme artık dedim.. tm dedi
Aradiğini bulamadi
Konuşmayı kesti 1 ay hiç yazmadı sonra birden aradı falan merak edip açtım bulşlm dedi gittim diger gün de buluştuk yknlştk da bilerek yaptm... Sonra ertesi gün hiç yazmadm hyrdr neden yazmyorsun dedi bnden mesaj mi bekliyorsun dedim beklemiymmi demiş 1 Aydr yazşmyoruz hiç yazmadın.. şu an yazsam ne fayda edeckki 1 ay içinde benim için bittin dedim.. bisy olmamış gbi davrnyor cidden normal mi
Senin onu kabul edip yakınlaşman kadar normal
Amacım aslında onu çağırıp ortda bırakmak ekicektim onu.. ama aksi oldu.. gerçekten yaptgnn pişman mı yoksa ne yapck diye merak ettim baktm aynı
Sen devam et basit biri olmaya gurursuz olmaya
Bana sorsan o dünyanın en narsist en gururlu erkeği ama gel gör ki gelip yazdı aradı buluştu o bnden gurursz çıktı.. en azından ben seviyordum..
Evet... ama yoktun
Geldim ama sen yoksun
Başkasını bulamamış
Konuşmayı kesti 1 ay hiç yazmadı sonra birden aradı falan merak edip açtım bulşlm dedi gittim diger gün de buluştuk yknlştk da bilerek yaptm... Sonra ertesi gün hiç yazmadm hyrdr neden yazmyorsun dedi bnden mesaj mi bekliyorsun dedim beklemiymmi demiş 1 Aydr yazşmyoruz hiç yazmadın.. şu an yazsam ne fayda edeckki 1 ay içinde benim için bittin dedim.. bisy olmamış gbi davrnyor cidden normal mi
Normal değil ama kurtarmaya çalışıyor
Pişmanm demedi özür dilemesi.. sadce bişey olmamış gibi günaydın yazmış bugün... Değişik biri cidden
Hatta ne diyor biliyor musun özür dile bnden diyor 😂
Kızlardada var bu bir çok nedeni var
Konuşmayı kesti 1 ay hiç yazmadı sonra birden aradı falan merak edip açtım bulşlm dedi gittim diger gün de buluştuk yknlştk da bilerek yaptm... Sonra ertesi gün hiç yazmadm hyrdr neden yazmyorsun dedi bnden mesaj mi bekliyorsun dedim beklemiymmi demiş 1 Aydr yazşmyoruz hiç yazmadın.. şu an yazsam ne fayda edeckki 1 ay içinde benim için bittin dedim.. bisy olmamış gbi davrnyor cidden normal mi
Bittin demişsin yani siz kadınlar hep karşı taraf üzerinden okuyorsunuz olanları ama empati yapmıyorsunuz ortada bir ilişki varsa çaba tek taraflı olmaz merakaçın varsa arayacaksın soracaksın elimden geleni yapacaksın olmuyor mu kesecek iletişimi yoluna bakacaksın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Burada yaşadığın şey baya sinir bozucu, hissini anlıyorum 💔 Çünkü insan hem terk edilip hem de “hiçbir şey olmamış gibi” geri dönülünce kendini değersiz hissedebiliyor. Çoğu erkek ayrılınca özgürlük iyi gelir sanıyor ama yalnız kalınca alıştığı sevgiyi özlüyor. Konfor alanına dönmek istiyor. Ama mesele şu: sen yedek plan mısın, yoksa gerçek tercih mi? 🤍 Sence gerçekten pişman mı, yoksa canı sıkıldığı için mi kapını çalıyor?