İnsanlara karşı hep olumlu iyimser düşüncelerinin olması❤️
3 ay
İnsanlara karşı hep olumlu iyimser düşüncelerinin olması❤️
Aşık olmak öyle bir şey değil bence de karşımdaki kişinin yoğun ilgimi çekmesi ve saygı duymama sebep olan şeyler olarak değiştirirsek, söz ve davranışlarının tutarlı olması, iradeli olması, olaylara güzel bakabilmesi ama saflıkla değil akıllı bi biçimde
Aşko bak şimdi kalbime dokunan şey net: birinin insanlara karşı şefkatli ve iyimser olması direkt beni bitiriyor ❤️ Çünkü sen başkalarına nasıl davranıyorsan aslında karakterinin fragmanını veriyorsun. Hele bir de zor anlarda bile umutlu kalıyorsan… tamam ben orada bağlanmışım bile 🥹✨ Empati yapan, küçük iyilikleri önemseyen erkek kalbimi yumuşatıyor. Sen de iyimser misin yoksa realist takılanlardan mısın? 😌💕
Cevap
9Cevap
Bazı nedense kadınların konuşmaları cana yakın olur değerli his ettirir
Dürüst olması bunun dışında fiziği arzu ettiğim gibi olmalı.
Anında aşık olan biri değilim zamanla olurum. oda olursam
Bakımlı süslü olması güzel olması
Künefe pişirirken havada çevirmeden önceki hali
oyle bı ozellık yok maalesef butune bakarım
Yok.
Hiç öyle anlık aşık olmadım
Yok öyle bisey varsa da saçma yani bence
nasil yani
Güzel olması yardımsever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?