Kızlar whatsappa pek girmeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Whatsapp ta beni takip ettiğini düşündüğüm ve aramızın bozulduğu biri var. iki üç günde bir giriyorum internet falan sıkıntısı yok sizce daha mı çok girmeliyim. Sizce daha mı sık girmeliyim yoksa daha az mı. Kızın sürekli beni düşünmesi için ne yapsak fikri olan var mı? Gece falan mı gireyim yoksa hiç mi?
Yani işime yarayacak beni özleyecek pişman olacak bişey
Kızlar whatsappa pek girmeyen erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla